Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 201

Mondjuk nem tartozik ehhez a témához, de műszaki fazonként nekem mások az elvárásaim és új autót természetesen bolond lennék vásárolni. Nem csak azért, mert a betét/olaj stb. csere számomra gyerekjáték, nem egy komoly kihívás, de több más okból sem.


Nem tudom, honnan állapítható meg a szóbanforgó termék ára, én alapvetően az olyan stílusú dolgokat nem bírom, amit az ügynökök szoktak művelni. A határtalan duma, duma, mellébeszélés, jönni helyszínre, kapcsolatot felvenni, behízelegni, végül mézesmázos pofával legutoljára az árat bejelenteni, ami persze általában nem egy kis összeg. Minden elkötelezettség nélkül persze, ez is egy ilyen ügynöki fogás, ami arra épít hogy a kész helyzetben esetleg jobban rászedhető a jóindulatú kliens. Ha már szegény ügynök utazott, fáradozott stb. most akkor legyen pofám csak úgy elhajtani?

 

Nekem az ilyenekkel már kellemetlen tapasztalataim vannak. Nem víz témában, hanem általában. Úgyhogy ilyen "kötelezettség nélküli" figura hozzám a lábát nem teheti be.


Semmi köze még az email-címemhez sem egy ilyen cégnek. Egy üzletben az árcédula megnézéséhez sem kell közölnöm magamról személyes adatokat:

 

http://www.silveraqua.hu/kapcsolat 

 

A szolgáltatás díj- és kötelezettségmentes!

 

Persze, velem nem fog kapcsolatot felvenni, hamarabb összerakok magamnak egy víztisztítót, attól tartok...

Előzmény: cumpika (200)