qualitaet Creative Commons License 2008.05.12 0 0 430

    ÁLLAMI AUTÓK

 

'84-nyarán láttam a BC-02-98-as CSAJKÁT. Valószinűleg ez volt az egyik utolsó ilyen (ha nem a legutolsó) ,ami hivatali szolgálatban volt. Akkoriban százezer körül adták el őket. Ma én a fél karomat adnám egy olyan állapotú példányért,  a német piac meg alsó hangon 40000 eurót. A cabriók értékével viszont tisztában lehettek,mert leadás után exportálták őket.  Valami angol csóka volt a vevő.

Istenkém, micsoda paripa!    Gyönyörű külső, belül meg a köpet "minőség", a gyomorfordító, szovjet-bűzzel karöltve.

 

ISMERT EMBEREK

 

 1987 nyarán sokat keringtem  (17és fél évesen még belefér)  a VIII-ker Rákóczi tér (MÁDZSÁRUL: RODA)  körül.  Néha-néha meg is alakultam a fúvós hangszereken első osztályon , muzsikáló, a fináléra is kifinomultan koncentráló hölgyekkel.  Teljesítményükben, nem kis szerepe lehetett az autóimnak,  amik miatt folyton azt hitték ,hogy a fővállalkozóik feltörekvő ifjú komájával van dolguk.

Tévedtek.   Itt jegyezném meg - és ezt halálosan komolyan gondolom -  "CSIKÁGÓ"  ide  vagy oda ,ezek közül az ahhoz a bizonyos etnikumhoz tartozó leáanyok közül egynémely símán pályázhatott volna valamely Dél-amerikai, vagy karibi szépségverseny dobogós fokára.  ( Természetesen csakis egy rendkívü szigorú,

minden  zeg- zúgra  kiterjedő tételes , KÖJÁL -fertőtlenítést igazoló okmány birtokában,   amelyet a Népi Ellenőrök hitelesítettek, és a VIII- KER TANÁCS VÉGREHAJTÓ BIZOTTSÁGA  egyhangúlag ,ellenszavazat nélkül  jóváhagyott.)

 

Ezen a az erkölcsi fertőben fuldokló környéken parkolt a

 

DI-90-08 -as  BMW 733i                                                                                    

 

 Táblája '87 februári. Maga az autó szürke metál, nem  volt rossz állapotban de az már látszott rajta ,hogy a "B"oldalt hallgatja.

Az évjáratát nem tudom ,(77.05-től '79.09-ig volt ez a motor kinálatban).

de az sem kizárt, hogy a ZT-s, csak átrendszámozták.Azt ugyanis kb. '80-óta töbé soha nem láttam.

Éédes Jéézus !!! Micsoda arany idők voltak ezek , amikor a gondjaim oroszlánrészét az efféle baromságok kifürkészése képezte, No ,ma már kissé más szelek fújnak...

 

A verda - velem ellentétben - tisztességes szándékkal ácsorgott arrafelé hisz ott volt a honállomás.

 

Tulaja  pedig, (akiről tegnapelőtt méltatllanul megfeledkeztem )

 

TÁTRAI TIBOR  ,a TÁTRAI BAND frontembere, és akinek a profizmusa nélkül

HORVÁTH CHARLIE csak a whiskysüveget markolászhatná.

Szerintem.

 

BÁRDY GYÖGY színművész úr  egy GK-s (1985) ,kopasz kivitelű,fehér 316 -os BMW-vel érkezett a gőzfürdőbe,ezsztendőkön át.

 

Szomorú emlék: A szervízi pletykák szerint ,a híres zeneszerző-trombitaművész

és énekes felesége szenvedtek halálos balesetet a KJ-98-11-es BMW 520i-vel,84-85-ben. Az autót később komplett kabincserével helyreállították.

 

MÉG EGY KIIGAZÍTÁS,TEGNAPRÓL:

 

 (Pfúj, micsoda egy undoríto egy szó ez! A Kóka kezdi mindig a hazudozást ezzel a szóval. A faterjának kellett volna  az utolsó pillanatban kiigazítani, amikor nem inkább a kedves mama szájába élvezett a fogantatás éjszakáján!)

 

A KB-82-74  323i    1987 aug.-ban DN-99-59.lett.

 

A ko-03-02 735i pedig   '88. júl.-ban    TT-40-03.

 

 

FOLYT

 

Előzmény: SZEGECS (423)