ÁLLAMI AUTÓK
'84-nyarán láttam a BC-02-98-as CSAJKÁT. Valószinűleg ez volt az egyik utolsó ilyen (ha nem a legutolsó) ,ami hivatali szolgálatban volt. Akkoriban százezer körül adták el őket. Ma én a fél karomat adnám egy olyan állapotú példányért, a német piac meg alsó hangon 40000 eurót. A cabriók értékével viszont tisztában lehettek,mert leadás után exportálták őket. Valami angol csóka volt a vevő.
Istenkém, micsoda paripa! Gyönyörű külső, belül meg a köpet "minőség", a gyomorfordító, szovjet-bűzzel karöltve.
ISMERT EMBEREK
1987 nyarán sokat keringtem (17és fél évesen még belefér) a VIII-ker Rákóczi tér (MÁDZSÁRUL: RODA) körül. Néha-néha meg is alakultam a fúvós hangszereken első osztályon , muzsikáló, a fináléra is kifinomultan koncentráló hölgyekkel. Teljesítményükben, nem kis szerepe lehetett az autóimnak, amik miatt folyton azt hitték ,hogy a fővállalkozóik feltörekvő ifjú komájával van dolguk.
Tévedtek. Itt jegyezném meg - és ezt halálosan komolyan gondolom - "CSIKÁGÓ" ide vagy oda ,ezek közül az ahhoz a bizonyos etnikumhoz tartozó leáanyok közül egynémely símán pályázhatott volna valamely Dél-amerikai, vagy karibi szépségverseny dobogós fokára. ( Természetesen csakis egy rendkívü szigorú,
minden zeg- zúgra kiterjedő tételes , KÖJÁL -fertőtlenítést igazoló okmány birtokában, amelyet a Népi Ellenőrök hitelesítettek, és a VIII- KER TANÁCS VÉGREHAJTÓ BIZOTTSÁGA egyhangúlag ,ellenszavazat nélkül jóváhagyott.)
Ezen a az erkölcsi fertőben fuldokló környéken parkolt a
DI-90-08 -as BMW 733i
Táblája '87 februári. Maga az autó szürke metál, nem volt rossz állapotban de az már látszott rajta ,hogy a "B"oldalt hallgatja.
Az évjáratát nem tudom ,(77.05-től '79.09-ig volt ez a motor kinálatban).
de az sem kizárt, hogy a ZT-s, csak átrendszámozták.Azt ugyanis kb. '80-óta töbé soha nem láttam.
Éédes Jéézus !!! Micsoda arany idők voltak ezek , amikor a gondjaim oroszlánrészét az efféle baromságok kifürkészése képezte, No ,ma már kissé más szelek fújnak...
A verda - velem ellentétben - tisztességes szándékkal ácsorgott arrafelé hisz ott volt a honállomás.
Tulaja pedig, (akiről tegnapelőtt méltatllanul megfeledkeztem )
TÁTRAI TIBOR ,a TÁTRAI BAND frontembere, és akinek a profizmusa nélkül
HORVÁTH CHARLIE csak a whiskysüveget markolászhatná.
Szerintem.
BÁRDY GYÖGY színművész úr egy GK-s (1985) ,kopasz kivitelű,fehér 316 -os BMW-vel érkezett a gőzfürdőbe,ezsztendőkön át.
Szomorú emlék: A szervízi pletykák szerint ,a híres zeneszerző-trombitaművész
és énekes felesége szenvedtek halálos balesetet a KJ-98-11-es BMW 520i-vel,84-85-ben. Az autót később komplett kabincserével helyreállították.
MÉG EGY KIIGAZÍTÁS,TEGNAPRÓL:
(Pfúj, micsoda egy undoríto egy szó ez! A Kóka kezdi mindig a hazudozást ezzel a szóval. A faterjának kellett volna az utolsó pillanatban kiigazítani, amikor nem inkább a kedves mama szájába élvezett a fogantatás éjszakáján!)
A KB-82-74 323i 1987 aug.-ban DN-99-59.lett.
A ko-03-02 735i pedig '88. júl.-ban TT-40-03.
FOLYT