BMW-táblák. Az egykori családi,saját, és ismerettségi kör beli autókon kívűl, többnyire csak azok a példányok maradtak meg az emlékezetemben, amelyek felszereltségük,kivitelük,vagy koruk,(első,utolsó,stb) miatt érdekesek voltak már régen is.
IV-58-37 520 1973.01. Piros. Tuomásom szerint a legelső E12 volt idehaza.
UB-15-25 520i 1973.03 Középkék.
UF-12-23 525 1973.06. Fehér
UN-10-65 525 1974.10 Narancs. Jobbkormányos
UY-98-79 320 1975.10 Középkék .A LEGELSŐ 3-AS .
ZB-00-12 316 75.12 Citromsárga
ZT-68-84 733i 77.09 Szürke met A LEGELSŐ 7-ES.
ZX-82-86 316 78.02. Citromsárga
PB-56-17 728 78.04 Világoszöld-met. '93-tól DNM-054, vagy 354?
PE-25-75 320/6 78.08 Pisztácia, 87-körül fehér , komplett ALPINA-optik
PI-94-28 728 78.10. Kakaó-met.
PN-98-91 728 79.05. Világoskék-met.
PZ-94-99 323i 80.03 Világoszöld-met. AZ ELSŐ ILYEN MOTORÚ,MOD.FRISSÍTETT.
TH-97-73 728i 80.12 Szürke met.
TI-36-92 320/6 81.01 Ciklámen-met.
TO-37-84 518 81.08 Fehér AZ ELSŐ E-28-as
TR-95-82 728 78.06 , tábla :81.09
TR-96-10 323i 81.09.
TR-99-44 518 81.09. Fehér
TS-94-35 316 81.11. Fehér
TV-55-72 520i 82.01. Arany-met
TZ-95-57 528i 82.03. Világoskék-met Bőrön kívűl az összes extra,sportváltó,M-spoil
KA-68-51 520i 82.05. Világoskék-met.
XX-97-38 528i 82.05.. Világoszöld-met.'85-től GK-13-92 '91-TŐL talán BZN.
KB-65-77 528i 82.07. Ciklámen- met. Szintén full, bőr nélkül
KB-65-80 520i 82.07. Arany-met.
KB-68-81 318i 82.07. Szürkészöld-met.
KB-82-74 323i 82.10 Fehér.(ekkor KE,ment,valamiértKB lett.A LEGELSŐ MAGYAR E30!
KE-03-75 318i 82.10. Piros
KE-97-02 520i 82.11. Piros
KE-97-04 520i 82.11. Sötétkék. '92 nov.-tól talán DCR?
KF-96-90 520i 83.01. Világoskék-met . 90-től ANP-482?
KH-96-81 316 83.04. Bordó-met.
KH-96-93 318i 83.04 Bronz-met. '88-Júliustól TT-39-89.
KH-98-71 518 83.04 Bordó-met.
KJ-85-21 320i 83.05 Bronz-met.
KJ-95-26 528i 83.05 Grafit-met.
KJ-98-11 520i 83.05. Sötétkék-met
KO-03- 02 735i 82.05 Szürkészöld-met A tábla:83.07.
HOLNAP...