Urak, a "Soproni vasutas képeskönyv 1937-1987" kötethez több helyreigazítás, észrevétel és kiegészítés is érkezett. Ezeket kívánom megosztani Veletek:
20. oldal – felső kép
A csornai tejporgyár 1974-ben kezdte meg működését. Az 1966. júniusi felvétel csornai „tejberakodást” örökít meg. A tejet a 125 és 151 sz. vonatokkal Kelenföldre szállították. (Gosztonyi Kristóf közlése)
24. oldal – felső kép
Sopron GySEV állomásra bejáró motorkocsit Szlávi Ferenc mozdonyvezető vezette. (Markó Jenő közlése)
39. oldal – felső kép
A felvétel Kónyban készült. A szállítószalag mögött az új GySEV raktárépület, amögött pedig a felvételi épület részlete látható. A kónyi gazdasági vasút elsősorban tőzeg és len szállítására szolgált. (Markó Jenő és Gosztonyi Kristóf közlése)
60. oldal
A felvétel tanúsága szerint természetesen a váltót nem gőzzel, hanem „lángszóróval” olvasszák ki. (Dani Szabolcs hívta fel figyelmemet az elírásra)
67. oldal – felső kép
Baloldalt 403 sorozatú mozdony bújik elő (Dani Szabolcs közlése).
97. oldal – alsó kép
„Horváth (’Sarródi’) Ernő” → helyesen: „Horváth Ernő” (Markó Jenő közlése)
111. oldal – alsó kép
A pénztárban Szili Mihályné „Gitti” (Giczy Margit Ildikó), ma GySEV főpénztáros ül
120. oldal
A mozdonyon Gosztonyi Kristóf (?).
121. oldal – alsó kép
A kislánytól a virágcsokrot Tordai Sándor mozdonyvezető veszi át. (Gosztonyi Kristóf közlése)
122. oldal – alsó kép
A felvétel Németh István („Csőrös Pista”) raktári munkást mutatja. (Markó Jenő közlése)
123. oldal felső kép
Tévedésből a kép alatt maradt a „201. ábra:” kifejezés. A felvétel egy sorozat része, amely oktatási célokra készült. Ebbe a sorozatba tartozik a 126. oldal felvétele is. A „sajátos módon” kifejezéssel azt kívántam jelezni, hogy a fékdoronggal történő fékezés szabálytalanul, veszélyes módon történik.
123. oldal – alsó kép
Baloldalt Kocsis Mihály kocsirendező kapaszkodik. (Markó Jenő közlése) Mások Pető Jánost vélik felismerni benne (Gosztonyi Kristóf közlése)
133. oldal – felső kép
A vonatkísérők csoportját Várallyai Jenő (bal szélen külön áll) vezeti. a zászlóvívő mellett balról, kitüntetésekkel a mellén vitéz Horváth Dénes, vonatvezető áll. (Markó Jenő közlése)
164. oldal – alsó kép
„IX 31 pályaszámú mozdony” → helyesen: „IX 32 pályaszámú mozdony”
171. oldal – alsó kép
A 168 számú tehervonatnál a 324,1518 pályaszámú mozdony a szintén GySEV-es 324,823 mozdonyt előfogatolta.
202. oldal – hivatkozás a 46. oldal alsó képre
„Csehszlovák Államvasutakhoz (âSD)” → helyesen: „Csehszlovák Államvasutak (ČSD)”
203. oldal – hivatkozás az 52. oldal alsó képre
„GySEV tulajdonba 1980. május 19.-vel” → helyesen: „GySEV tulajdonba 1987. május 19.-vel”