CsA
2008.04.30
|
|
0 0
71
|
Égő gyertya helyett javasolnám inkább a Trabantos módszert, amikor is (talán) gyári tartozék volt egy bekalibrált fekete műanyag mérőpálca, amivel igen pontosan lehetett leolvasni a benzinszintet, már ha sík területen parkírozott a Trabicsek... :-))))
A hely szerintem nem lenne probléma. Nick Grabowsky szaktárs utólagos engedelmével felteszem az YBR-ének a műszerfaláról készített képét, amire Ő olajhőmérőt szerelt fel, mivel ott benzinszintjelző alapból van...
Nekem nagyon tetszik az Ő megoldása, és igen hasznosnak tartom az olajhőmérőt is. Ráadásul ez a megoldás még olcsóbb is mint a beöntőnyílásra szerelhető olajhőfokmérő műszer, nem beszélve a jobb leolvashatóságról...
Az időóra pedig szintén hasznos dolog, ha az idő is tényező motorozás közben... :-)
![](https://img.index.hu/imgfrm/9/1/8/6/THM_0004229186.jpg) |
Előzmény: Mikkancs (69)
|
|