CsA Creative Commons License 2008.04.30 0 0 71

Égő gyertya helyett javasolnám inkább a Trabantos módszert, amikor is (talán) gyári tartozék volt egy bekalibrált fekete műanyag mérőpálca, amivel igen pontosan lehetett leolvasni a benzinszintet, már ha sík területen parkírozott a Trabicsek... :-))))

A hely szerintem nem lenne probléma. Nick Grabowsky szaktárs utólagos engedelmével felteszem az YBR-ének a műszerfaláról készített képét, amire Ő olajhőmérőt szerelt fel, mivel ott benzinszintjelző alapból van...

Nekem nagyon tetszik az Ő megoldása, és igen hasznosnak tartom az olajhőmérőt is. Ráadásul ez a megoldás még olcsóbb is mint a beöntőnyílásra szerelhető olajhőfokmérő műszer, nem beszélve a jobb leolvashatóságról...

Az időóra pedig szintén hasznos dolog, ha az idő is tényező motorozás közben... :-)

 

Előzmény: Mikkancs (69)