Horci_ Creative Commons License 2008.04.28 0 0 999
Hi !

Nekem jó egy éve van egy ilyen lejtászóm, minden hibát sikerült kifogni rajta ami itt olvasható :) Akkor le is írom a megoldásokat.
1. melegedés:
a dmp3confog mappában van egy temp_on temp_off futtatható file. Ezeket a fejegységgel kikeresve, és "lejtászva" a hőmérsékletfigyelés kikapcsolható.

2. kijelző
a kijelző úgy működik mint minden egyszerű folyadékkristályos kijelző, egy kis "gumicsík" adja (az egész kijelző hosszában felül és alul) a soroknak és az oszlopoknak a tápot. Azt elvileg a kijelz kerete feszíti a magához a kijelzőhöz, de mint ismeretes a magyar autópálya minőségű utakon ez kirázódik. Ezt vagy mindig szépen vissza kell tömködni, vagy valamivel befeszíteni. Én egy kis papírt préseltem a hibás részhez, és azóta hibátlanul működik :) Paraszt megoldás, de ha működik ...

3. DMP3C USB probléma
A gépem nekemis 24 vagy 21 néven ismeri fel csak az egységet. A megolás: vettem 1500ért egy USB-s laptopvincsi rack-et. Ha zenét kell másolni, kiveszem a vincsit a DMP3C-ből, belerakom a rack-be és úgy működik :)

Lenne itt nekem egy problémám, hátha tud valaki megoldást rá.
Amikor berakom a vincsit a fejegységbe, az csak kattog, ki-be kapcsolgat (ilyen esetem már volt asztali gépnél, amikor a winchester ki-be kapcsolgatott. A megoldsá azvolt, hogy kevés volt a delej, kellett egy másik táp :) ).
Amint ráindítózok és tölt a generátor a vincsi elindul, és működik gond nélkül. Ha leállítom a motort, egy percen belül megintcsak megáll, és onnantól csak kapcsolgat.
Az akksiban alaphelyzetben 12,7 Volt van, ha jár a motor 14. Ezzel nincs is gond. a 12-nek is elégnek kéne lennie.
A kocsiban minden elektromos cucc műköik normálisan, nem érezni hogy gyenge lenne az akksi.
Rádióhallgatás közben ezt nem produkálja, úgyhogy magának a fejegységnek a tápja elvileg biztos (persze a vincsi azért többet fogyaszt).

Nem hallott senki ilyesmi hibáról?