Mikkancs Creative Commons License 2008.04.28 0 0 58

Ja, oke, azt hittem csak a varosban hasznalja Nick. Minden nap bejonni Tatabanyarol, hat ahhoz egy 125-os nem idealis, meg az en 250-esem se. Az Arpad-hid tenyleg nem egy elmeny, bar szerintem korultekinto es hatarozott savvaltasokkal megoldhato, raadasul eleg hosszu is ahhoz hogy jo esellyel legyen valaki aki beenged. Nem tudom melyik iranyba menet kellett savot valtani, de az is megoldhato, hogy vegig maradsz a kulso savban, lemesz a hidrol, aztan a panelek kozott visszakavarsz arra az utra amelyiken menni akarsz - eletveszely nelkul. Budara menet mondjuk a szinhazat megkerulve, Pestre menet meg pl. a Becsi utrol. Csak az Arpad-hid miatt nem vennek nagyobbat egy 125-osnel, de Tatabanyarol bejarni, az mas. Viszont ebbol a szempontbol lehet a GS500 se idealis, akkor mar inkabb az F-es.

 

Lehet, hogy leallnak a GS gyartasaval/forgalmazasaval es a CB valoban sokkal dragabb, de egy 'entry-level', olcso "kezdomotorra" szukseg lesz kesobb is es ezt nyilvan a motorgyartok is tudjak, szoval elobb-utobb valaki kijon egy hasonolo aru szerkezettel. Igaz erre jo ellenerv az ER-5 -> ER-6 valtas, ami jocskan dragabb lett, nem is ugyanaz a kategoria (asszem a Versys-t ajanlgatjak inkabb a kezdo/ varosjaro tipusnak) es megsem jottek ki ER-5 helyett igazan semmivel, szoval sok igazsag van abban amit mondasz, meg ha nem is latunk a jovobe.

 

Amugy akar hasznaltat is javasolhatnank.

 

Vegszokent, tuzetesen korbeerdeklodni kereskedoknel mindenkepp fontos lenne, nem kerul semmibe. 

Előzmény: Imre74 (57)