Nézelödő Creative Commons License 2008.04.23 0 0 192
CE- 66 -06 Skoda Felicia , forgalomba helyezve ' 61 november elsején .
Az utolsó hivatalos uton importált 150 darab Felicia ' 61 oktober 29 és november 1 között lett átadva Budapesten , amikor is CE - 65 - XX illetve CE - 66 - XX rendszámokat kapták meg . Az autó újkori ára 80000 forint volt , plusz a téli keménytető 5000 forintot kostált .
Az autó első tulajdonosa ( hál ' Istennek ) egy gépészmérnök volt , igy szemben a sok színész , orvos , ügyvéd , sportoló által leamortizált Feliciákkal , ez sk volt karban tartva a saját garázsában . Tanárnő feleségével bejárta az autóval fél Europát baj nélkül , de itt Pesten sikerült karamboloznia egy motorossal a hetvenes évek elején , mikor is az autó jobb oldala megsérült . Minekután az autóst hozták ki vétkesnek , be is vonták egy időre a jogositványát . Ma már ezen mosolygunk , de emberünk az igazságtalannak vélt itélet hatására még a pártból is kilépett .....
Az autó ki lett vonva a forgalomból ( sajnos az eredeti rendszám le lett adva ) . Majd miután visszakapta jogositványát , az autó is újra forgalomba lett helyezve ' 76 augusztus másodikán a ZG - 87 - 97 rendszámmal .....

Motorkami , ilyesmire gondoltál ?

Más ... Gondolom , neked nem mondok vele újat , de talán sokan mások nem tudják , hogy egy időben ( talán ' 57 és ' 65 -66 között ) a jobb oldali B oszlopba ütötték a rendszámot . Ennek a hátteréről mit tudsz ? Miért kezdték el , talán a lopások megfékezése véget ? S aztán miért hagyták el ?