G.Gambino Creative Commons License 2008.04.18 0 0 198

Az ültetésről lebeszéltek, pont ott, ahol rendeltem volna éppen akkor az M futóművet. :) Nagyon nem ezekre a hazai utakra való, és az illető egyik ismerőse most emelteti vissza az autóját, mert pár hónap múlva elkezdett zörögni a kárpit és a nullával volt egyenlő a komfortérzete. Én sokat járok ugyan autópályán, de Budapesten is mozgok és mivel allergiás vagyok a belső kárpit zajokra, és arra, hogy szétrázza a seggem az autó, így nem mertem bevállalni. :)

Ezek után a sima sportfutóműben gondolkodtam, de mivel azt nem lehet csomagban rendelni, mint az M-est, így kiszámoltuk alkatrészenként a helyszínen és 350eHUF környékén lett volna a vége.

 

Ha esetleg tud valaki sima sportutóművet, akkor arra szívesen vevő lennék.

 

Egyébként a sportfutóműnél is mások a gátlók, rugók stb, mint a normálnál, tehát pusztán egy sima rugócserével nem ildomos ültetni ezt sem. Egyébként az enyém normál futóműves, de ha megfigyelitek, akkor a Magyarországra, illetve a Kelet-Eu, Orosz piacra gyártott 5ösök magasabbak jóval, a nyugati országokba exportált társaiknál. Ez azért van, a volt keleti blokk országaiba szánt új autókba a gyengébb utak és a tartósság miatt gyárilag magasabb  gátlókat raknak.

 

Tehát összességében 4 féle futómű létezik a BMW-nél:

 

- a normál futóműnél magasabbra álított futómű  

- normál futómű

- sportfutómű

- M sportfutómű

 

Nagyon művelt lettem a végére futómű ügyben. :D