wector81 Creative Commons License 2008.04.11 0 0 1138

No, ha valóban nem kék Husi garijegy van hozzá, hanem csak valamiféle Lidlis jegy vagy blokk, akkor valóban érthető! De 4125 ezt írta: "Én amikor megnéztem a florabest papírjait, akkor azon fel volt tüntetve, hogy husqvarna magyarország..." Ha pedig ez rajta van, akkor a Husinak tudni kéne róla.

 

Több lehetőség van.

 

Ha rendes kék Husi garijegy van hozzá, akkor a dolog egyértelmű.

 

Ha semmi nincs hozzá, csak a Lidlis blokk, akkor azt a Lidli saját kontóra behozatta, megkerülve a Husi Mo.-t hogy alá tudjon vágni az árnak. Ezesetben azonban a Lidlinek kell állnia a garit, minimum 1 évig! Nem 1 hónapig! És ez akár csere-gar is lehet!

 

Viszont szintén 4125 írta, hogy: "Amennyiben a nálunk vásárolt termék a vásárlástól számított egy hónapon belül meghibásodik vagy használhatatlanná válik, a garancia jegy (amely egyben a nyugta is) ellenében bármely üzletünkben kicseréljük vagy visszafizetjük a termék teljes vételárát. Természetesen ezt követően is érvényben marad a törvény által előírt garanciális és szavatossági idő." Ez itt kérdőjelezi meg, hogy lenne hozzá gyári gari is. A Lidli vállalja, hogy ha 1 hónapon belül bedöglik, akkor ők cserélik. De ha 2 hónaposan döglik be?! Akkor marad a mondatban is megnevezett garancia jegy, és értelemszerűen a szakszervizes javítás! Ha valóban van hozzá rendes garijegy!

 

Ha nincsen, akkor az lehet a tényállás, hogy a Lidli szerződött valamilyen (nem márkafüggő) kertigép szervízzel, és azokkal intézik a szervízelést az 1 hónapon túli meghibásodásoknál! Így ki lehet hanyni pl a Husi Mo.-t, és nem is kell adni Husi garijegyet, elég a saját blokkjuk. De akkor meg miért szerepel a papírok közt 4125 fentebb említett idézetében hogy Husqvarna Magyarország?!?!?!

 

Valami kavar van itt... És valóban, miért nem tud a Husi szervíz erre egyértelmű elutasító és nevesítő, vagy pedig fogadó választ adni? Mert Lidli nem tegnap óta van az országban... Ezt a helyzetet a Lidliben egyértelműen orvosolni kell, vagy cserével vagy valamilyen szerződött szervízzel, vagy ha mégis átment a cucc a Husi Mo.-n, akkor velük. De ezt nagyon egyszerűen ki lehet deríteni. MI VAN A PAPÍROKBAN?!