advocatusdiaboli Creative Commons License 2008.04.11 0 0 76417
Boró, sajnos nem. Az a nagy büdös helyzet, hogy attól, hogy sikeres amit csinálsz, alkalmasint sokat is keresel vele, attól még bizony javarészt közönséges szélhámosság.
Hallomásból ismerek egy magát gennyesre kereső jósnőt is, és tudtommal Gyurcsok távgyógyító zsírtáltosnak sem nagyon kell a betevő miatt aggódni.
Mély és meggyőződéses hited ellenére az adott tevékenységgel elérhető jövedelem egyáltalán nem feltétlen garancia azon tevékenység komoly, valós és társadalmilag hasznos mivoltára, és nemigen volt ez soha másképpen a történelemben.

Amúgy nem tartom a marketinget szélhámosságnak, ahogy a menedzsmentet, irányítást sem, már csak azért sem, mert saját cégemben kényszerűen művelnem kell mindegyiket. Csak úgy gondolom, hogy össz-gazdasági szinten ezek a fontos kiegészítő-segítő tevékenységek kategóriáját jelentik, nem pedig "A TEVÉKENYSÉGET" magát. A Te hozzáállásod pedig - hogy riposztozzak - számomra vegytisztán hozza a magát a cég legfontosabb emberének gondoló portást. ;-)))


Abban az egyben viszont nincs köztünk vita, hogy a hazai vállalkozói kör determináns hányadának közgazdasági ismeretei, vállalatirányítási kultúrája elkeserítően szegényes, sokan úgy vágnak bele egy-egy kisebb vállalkozásba, hogy még az adótörvényekkel és mértékekkel, kötelezettségekkel, határidőkkel sincsenek tisztában, és nemegyszer eleve életképtelen dolgokkal próbálkoznak. Sok ilyen között mozogva valóban félszemű királynak gondolhatod magadat - de mozogj inkább tényleg sikeres, hozzáértő cégtulajdonosok között. Vannak ám ilyenek is...
Előzmény: BoRó (76412)