BoRó Creative Commons License 2008.04.11 0 0 76412
Kedves padisah!

Éppen most vasárnap beszéltem három fórumtaggal egy asztal mellett ilyesmiről. Marketinget érintő mikroökonómiai képzések megmosolyogtató momentuma szokott lenni, amikor a marketinghez fűződő viszonyuk alapján különböző csoportokba sorolják egy adott vállalat munkatársait. Az elsőbe azok kerülnek, akik saját területük határain képtelenek túlnézni, kissé (vagy éppen nagyon) beszűkültek, a marketinget, a vállalatirányítás elméleti alapjait puszta sarlatánságként fogják fel és azt hiszik, hogy a termék sikere annak objektív jellemzőin áll, vagy bukik. Ezek az emberek tipikusan műszaki értelmiségiek, te, meg diaboli például vegytisztán hozzátok ezt a figurát. :-)

Persze nem feltétlenül rossz ez, hiszen ha sok ilyen szemléletű vállalkozó működik egy piacon, akkor nagyot tarolhat ott egy olyan cég, amelynek a vezetője ért is ahhoz, amit csinál. :-)

Boró