PriceJ Creative Commons License 2008.04.02 0 0 918

Te jó ég! Kicsit nem figyelek ide, máris hihetetlen szóváltások történnek... Nnnna, figyelj vertikalispupakolo:

 

1. Kikérem magamnak a politikai cimkét, két okból is: az egyik, hogy az ellenzék kifejezetten megosztott a KKK ügyében, másrészt pedig ez nem a jobboldali szavazók támadása a baloldali önkori ellen. Soha senkitől nem kérdeztem, hogy milyen szavazó, sőt, magam is minden erőmmel azon voltam és vagyok, hogy a politikát innen távoltartsuk, egészen egyszerűen azért, mert ez nem politikai kérdés. És nem fogom hagyni, hogy akár jobbról, akár balról azt azzá tegyék.

 

2. Mindent elhiszek Neked, tényleg mindent, egy apró kérésem van: az állításaid (forgalomcsökkenés, stb) igazold kérlek adatokkal. Ezt kértem a polgármestertől, alpolgrmesterektől, eddig hiába. Vagyis nem teljesen: véletlen fültanúja voltam, amikor az egyik alpolgármesterünk elköpte, hogy tudják, hogy nem csökken majd a forgalom, s azt is tudják, hogy ez nem a kerületnek épül, hanem tranzitútnak. Na, innentől tudom, hogy itt komoly a baj.

 

3. Személy szerint meggyőzhető vagyok az út létjogosultságát tekintve, ha azt alátámasztják friss, és hiteles célforgalomszámlálási adatokkal, és valós környezetvédelmi hatástanulmányokkal. Nem vagyok meggyőzhető a az erdő kettévágásával, illetve a zöldövezeti nyugalom megzavarásával. Lefordítom: ha arra igazoltan szükség van, tőlem épülhet út, 20 m mélyen a föld alatt, a kerület teljes területén, a csomópontjaival együtt. Drága, de ez egy kompromisszum, amit minden további nélkül képviselhet a testület a főváros felé.

 

4. A forgalomcsökkenésről: véleményed szerint hogyan fog csökkenni a KKK hatására az álatalad említett útvonalakon a forgalom, ha:

- az érintett területen felhúzott lakóparkok, társasházak lakói továbbra is azon az útvonalon közlekednek munkába és haza, amelyen eddig lakóporkok és társasházak nélkül közlekedtünk (lefordítom: napi + többszáz autó egy-egy érinett útvonalon, stabilan)

- a kerület egyik szélén van 3 felhajtási lehetőség, a másikon 2, a kerület 90%-a a kettő között van, tehát a felhajtási lehetőségek eléréséért autózni kell, na hol is? Az eddig is zsúfolt útvonalakon.

- a Havanna lakótelepre is hazamegy nap mint nap az a több tízezres autómenniység, amely ott lakik, na hol közlekednek majd, szerinted a KKK-n? Az nem viszi haza őket, vagyis az eddigi zsúfolt útvonalakon.

- Kisz lakótelep ugyanez.

 

5. A KKK támogatottsága a fórumok tanúsága szerint minimális. Kellett volna a népszavazás, sőt - kapaszkodj meg - magam is kértem a polgármestert és az alpolgármestert, hogy legyen. Nem akarják, vajon miért? Talán mert egy közvéleménykutatás maipulálható? Hm..

 

6. Népszavazás. Neked sincs jogod a független magyar bíróság jogerős ítéletét kétségbe vonnod. Ha problémád van, fordulj az Alkotmánybírósághoz, mert ők hozták azt a határozatot, amely kimondja, hogy a népszavazási kérdésnek pontosnak, szakszerűnek és egyértelműen megválaszolhatónak kell lennie. A jogerős bírói ítélet szerint ez a kérdés nem ilyen. Ne 10 magánszemélyre mutogass, hanem verd az asztalt az önkormányzatnál, amely szakszerűtlen, pontatlan és egyértelműen nem megfogalmazott kérdést tett fel.

 

Vagy netán ott dolgozol?  Akkor ezer bocs, hisz mindazt, amit leírtam Te is pontosan tudod..

 

Hja, és akkor esetleg vesd latba befolyásod, hogy tegyék fel pl. a következő kérdést népszavazásra: "Egyetért-e Ön azzal, hogy a Budapest, XVIII. kerület önkormányzata ne támogassa a Külső Keleti Körút megépülését, illetve ezen körútnak a Budapest XVIII. kerületen való áthaladását?"