A baleset gőzmozdonyos része:
A 7712/b sz. vonat a 328,004 psz. géppel közlekedett, ez érte utol a 170 sz. térközjelzőtől éppen meginduló 2756/d sz. vonatot, amelyet a 411,438 továbbított. A harmadik, 688 sz. tehervonatot (amely Szolnok bejáraton forgalmi okból lett feltartóztatva, majd vízhiány miatt nem tudott elindulni, ha jól emlékszem az állomási tartalék ment ki érte) a 424,008 vitte.
A balesettel részletesen foglalkozik a Belügyi Szemle c. folyóirat 1964/10. száma, és ezt a cikket közli a Vasútgépészet is az 1993/4. számában. Bár a szöveg - emlékeim szerint - ugyanaz, különböző fotókkal illusztrálták a két cikket, azt hiszem kettő olyan van, amely mindkét cikkben szerepel.
A 328,004 - ha szabad így fogalmazni - már "gyakorolt" az ütközésre, a nagy balesete előtt alig két hónappal teherautót gázolt a Kőér utcai átjáróban, de azt a balesetet még túlélte. A paládicspusztaiba viszont Ő is belepusztult.