bohrer Creative Commons License 2008.03.27 0 0 1014
A váltóolaj is pénzbe kerül (persze he nem jön balkézről), a láncolajnál biztos drágább, mindenki okoskodik, hogy nem kéne a láncot láncolajjal kenni, pedig az való rá. Olvastad Wector hozzászólását igaz ott fáradt olajjal kísérleteztek, 15000FT-ba került 1 liter láncolaj megspórolása, gratulálok hozzá.
Elmesélek egy régi sztorit tanulságos. Petróleum volt egy helyen hozzáfértünk, Simson 8L tank először 7L benzin 1L petró , a végén már fele-fele, füstölt mint a gőzös a lengyel brikettől, folyt a kipufogón az elégetlen petró, és dupla annyit fogyasztott, talán nem is spóroltam benzint, a kopogásos égéstől eltöredezett szószerint a gyújtógyertya menete, elment a kompresszió, mindez az első tank benzinnél, kb 10 éve volt, 2600FT volt a hengerfej. Azóta motorba benzin, váltóba váltóolaj, láncra lánckenőolaj.
Remélem meggyőztelek.

Más írta a fáradtolajat hogy az is jó, a koksz és a fémreszelék nem ken.
Régen nem is tudtam hogy van olajpumpa, vagy felülről csorog az olaj a láncra, már akkor is sajnáltam volna a láncot tönkretenni ezzel, a pumpát meg végképp kár lenne.
Előzmény: dobro81 (1013)