nordlead3 Creative Commons License 2008.03.27 0 0 70598
Szervoolaj: ATF.

Ezt a vezesshus Szorenyi Andrast meg jol pofanvernem egy fotengellyel, minek irogat olyan dolgokrol amikhez nem hogy nem ert, de koszonoviszonyban sincs vele.

1. Csomo helyet. Csomo csak szar van, helybol sok, terbol pedig nagy van.

2. Sulypont. Inkabb az rontja a sulypontot, ha a kocsi fel centivel a hutomaszk mogott hordja a motorjat. Lasd Audi. A Volvo es a Csingcsang pedig azert epiti be keresztbe, mert FRONTHAJTASOS GECI mindketto.

3. Aluminium. Uristen, modernebb anyagok, hat hova rohanunk? Meg csak 2008-at irunk.. hogy sulycsokkenessel is jar? Anyam borogass..

Hogy nehezebb i6-tal hasonlo eredmenyt elerni mint V6-al? Hat ezert tervezik ezeket az autokat mernokok, es nem egy kozepsos ovodascsoport. Talan pont ez a szep az egesz mernoki tudomanyban. Ajanlott film a temakorben. Es mindezek utan milyen erdekes, hogy kategoriajukban a BMW-k versenypalyan jobb koridokre kepesek a tobbi markahoz kepest, jobb oket vezetni, es - bar eleg kicsi vagyok - kenyelmesek is. Biztos marketing.

Ultem mar V6-os kocsiban (mazda mx-6, meg valami uj merci), es koszitelleg, de nem tudom mit lehet imadni a hangjukban. Ezerszer inkabb a sorhat. Hogy akkor az olyan technologiai dolgokrol, mint a kiegyensulyozottsag, mar ne is beszeljek. Es ha ne adj isten szet kell szedni vagy ki kell cserelni valamit, ket hengersor ketszer annyi munka, meg persze anyagarban is tobb...
Előzmény: stgoofy (70596)