karesz2 Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19599
Mért is tartósabb a dízel?
Nem a kamionról, hanem a csippelt, alapban 1.6 110, 1.3 90 lovas D-ről kíváncsian várom 200 000 km után mennyiért mit kellett javítani. Amennyivel masszívabb, annyival nagyobb is az alkatrészek igénybevétele. Ja, valóban nem cél tán az öröklét.
És a mai dízeleket ütik-vágják.
(Különben valamely komoly cikk szerint X milliárd befecskendezés az élettartama a legkorszerűbb piezobef-nek. Na kiszámoltam 2-300 000 km kb. Persze ez nem rossz. Ütemenként több bef is lehet.
Benyás: iridium gyertya csere kb 100 000 km. 2-300 000 akármelyik benyás elmegy.

Megkérdezhetem, hogy aki dízelt vesz, hogy tervezi, hány év/km után szeretné lecserélni autóját?

Különben tényleg teljesen felesleges a vita, mert tgk stb méret miatt egyértelmű D, meg a sok futásnál, a nyomatékélvezet miatt vevő pedíg úgyis lebeszélhetetlen a dízelről.
Mindaddíg, míg egy turbós benyást nem próbál ki, ez a jövő, állítólag köv, Golf csak turbomocis.

Én hibridpárti, mintha mindíg lejtőn gyorsulna a gép.
Előzmény: Törölt nick (19592)