lifecare Creative Commons License 2008.03.21 0 0 605

Igen ez teljesen így van. Nekem is volt benne részem nem 1x.

Várni várni vágyakozni hogy mi lesz és órák telnek el.

Sztem kicsire van méretezve az egész. Biztos vagyok benne hogy az emberek akik ott dolgoznak nem pusztán a saját lustaságukból adódóan húzzák az időt vagy ilyenek. Nekem mesélte a kiscsaj könnyek között hogy rá ment a kapcsolata az éjszakázásokra mert állandóan valami cseh barom hajtja őket. És simán nyitva vannak éjfélig is ha van ügyfél. És van :)

 

Na mind1 viszont szerintem arra kéne fókuszálni, hogy hogyan tudjuk érvényesíteni a jogainkat meg lehetőségeinket a cégnél ha mondjuk bekövetkezik vmi szar.

Mert sajnos megeshet.

 

Gonolom itt senki nem nyomtatja a pénzt, hogy holnap új autót vegyen ha beszarik és keményen megdolgozik minden havi törlesztőért vagy az autó áráért úgyh ezért nagyon fontos hogy észnél legyünk és megszopassuk őket ha kell.

De kérdezgettem fickókat és mondták, hogy azért javarészt a cég ha nagy gáz van immel ámmal megcsinálja az autót.

 

Összespanoltam 1 sráccal aki vett 1 Peugeot 607-est.

Kész autó meghalt 2 hétre rá,  430.000Ft volt a javítás.

Volt nagy hercehurca de kifizették neki mert látták hogy nem kamu műhibáról van szó.

 

Az a helyzet hogy használtautóról van szó és az lutri.

De mit lehet akkor tenni ha egy vadonatúj toyota avensisbe 4000km-után megáll a motor? :):):):):)