Yoral Creative Commons License 2008.03.19 0 0 832

A szakik a úgy tálalták a dolgot hogy, hogy a vonal marad, így

vagy mélyvezetés lehetséges(nemnagyonmegy a pénz miatt, pedig ez volt az eredeti terv)

vagy jön a kéreg alatti (felszedik a sineket, kiássák a lyukat, befedik, vissza rá a sin - ez ugye a második szakaszra értendő, a többi részen lenne helyük a KKK és a sinek párhuzamos vezetésére)

Szerintem ha egyszer lesz pénz ez utobbi látszik a befutónak, felszíni vezetést nem akar a kerületi Mesterkedés sem, az már tényleg botrányos lenne...

(A Fővárosnak megvan a régi jól bejáratott trükje: pld talán két éve volt hogy meg akarták emelni a parkolási díjjakat - amiből az önkormányzat a mai napig nem láttott egy fillért se - úgy kezdték hogy "a parkolási társulás 100 ft-ról 500 ft-ra emeli az óránkénti díjjat" ezt hagyták 1-1.5 hónapig keringeni a sajtóban stb, aztán Demszki úr kiállt a magyar népért és kiharcolta hogy csak 350 ft legyen a díj. Szerintem ugyan ez megy, bedobták a felszíni vezetést hogy a népnek legyen mit rágnia, aztán nagy kegyesen - ha eljutnak odáig - berakják kéregvezetésbe. Így megusszák az alagutat, és még jók is lesznek a benszülöttek szemében = parasztvakítás...

Előzmény: PriceJ (821)