haflinger Creative Commons License 2008.03.03 0 0 249
A kérdésed egyik felére könnyen válaszolok, a névválasztásomat az motiválta, hogy anno a Haflinger volt az első terepjáró, amivel közelebbi kapcsolatba kerülhettem. Apám dolgozott egy ilyen kis csodagéppel és hát néha én is hozzáférhettem :-) Valahogy egészen más volt, mint amiket addig ismertem és ma sem tudok másként nézni rá. Egyszerűen fantasztikus konstrukció.
Korábban ebben a topikban már írtam kicsit erről és néhány képet is felraktam:

http://forum.index.hu/Article/addBookmark?a=73807890&t=9171044

A Csepel által is gyártott Lapplander is nagyon tetszik. Kár, hogy vele nincsenek személyes tapasztalataim :-( Élőben csak egyszer láttam Somogybabodon, hát rendesen leiskolázta a többieket, főleg a dagonyában. Sajnos akkor éppen nem volt nálam fotógép, különben is az még a digitális korszak előtt volt, így sok képet úgysem tudtam volna csinálni.
Szóval, mint látod én is csak annyit tudnék róla írni, amit az irodalomból, netről összeszednék. Bár másik topikban már többször írták, hogy keressek anyagot erről-arról, mert én olyan ügyesen tudok keresni :-))

Hogy a Keleti előtt mit láttál, ahhoz lövésem sincs, mert évek óta nem jártam már arra. Ha esetleg valami képet beraknál róla, akkor biztos be tudnánk azonosítani.

Kösz, hogy a figyelmembe ajánlottad a Tarpant :-) Tetszik, mert szeretem a kőkemény, puritán terepjárókat. A régi munkahelyemen sokáig UAZ-zal jártam. (Előtte meg ZUK-kal:-) Egyébként vagy húsz éve egyik ismerősömnek volt egy régi szép zöld Tarpanja. Akkor is igazi ritkaság volt, de sajnos azóta sem láttam másikat. Kár, hogy nem importáltuk, mert igazán praktikusan használható munkaautó volt.
Előzmény: Son Venuto (245)