bohrer Creative Commons License 2008.02.22 0 0 677
Nem fűrész, de motor. SUZUKI 1,3 250000km után letörött a 4-es henger dugattyú szoknyája az olajáteresztő gyűrű alatt. Két oldalt be volt vágva félig, csak a csapszeg alatt volt két oldalt 20-20mm húsa. Az új dugattyún csak 5 furat van a gyűrűhorony alatt. A dugó gyárilag fordítva volt beszerelve a hajtókarral együtt, az olajfúvóka hátra állt a másik 3 hengernél előre, dugattyú tetején is más méretű a szívó és kipufogó szelepek helyére mart lyuk. Jó hír, ha szakad a vezérműszíj, nem veri szét a szelepeket. 250000 km után is látszott a dugattyún az esztergakés finom barázdálata ami az olajfilmet igyekszik megtartani.



B-D fűrész ről csak rosszat hallottam. A BOSCH AKE 30 kb 20E van aki szőlőültetvény
kiirtása után a teherautónyi akáckarókat aprította fel vele, legnagyobb problémája hogy lánckenőolajat kell vennie bele. (krómlánc , bírja az iramot)
Előzmény: wector81 (676)