Szevasztok
na én kezdek besokalni. a lényeg, hogy szarból is ki lehet jót fogni és jóból is a szart. szerintem itt sok ember azért veszi az 50 000 gépet mert még 30 000 nincsen egy hobbi felsőkategoriás gépre. az már majnem a duplája mint amit megvett. ha veszek egy csoró 30 000 no name gépet, és ledobja a láncot, és a szervíz azt mondja, ez nem garanciális hiba, javítani meg méreg drága, és veszek egy másikat, amit ha már összeadok akkor egy 50 000 gép ára, akkor azt mondja az ember inkább megveszem ezt és kész. csak az a jó, ha nekiérdeklódsz mit mondanak a "szakértők" akkor is még mindig ráhibázhatsz egy szar gépre, meg ha veszel egy 180 000 láncost,mi a garancia hogy az első vágásnál nem döglik be. semmi, akkor meg 180 000 toltam ki az ablakon. annyira meg nem tudom elképzelni, hogy más alkatrészek lennének benne, a beszállító biztos ugyan az. legálábbis a tapasztalat ezt mutatja, a csoró autó motorját is ugyanabból az aluminiumból öntik mint a prémium árkategoria motorját, semmi külömbség nincsen.
Lényeg hogy ezen sztem felesleges szót szaporítani, a Husi alkurta az olajpumpát a sthil meg mást. ami be volt előrébb link szúrva azon nézegettem, és a Husit tesztelték a Sthillel, es a husi jött mindig ki jobban. Na mind egy, mint ahogyan már írtam az okos mérnök megtervezi magyar paraszt megcsinálja hogy jó legyen.
A Husi 136-t meghoztam a szervízből, olajpumpa, olajpumpa tengely cserélve lett,most ugy nézem van olaj, de majd szétszedem és megnézem mennyire tolja naturban, és azt hiszem szét is szedem és megnézem mit lehet vele barkácsolni, mert ahogyan nézem a szervizesek csak addig érnek, hogy cserélünk alkatrész, oszt kész.