Törölt nick Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1174
145-146 számú vonalakban már nincs "i" sín.
A legkisebb rendszer "c".

Mivel Rbatka is feszegette a kérdést, tömörítve és egyszerűsítve leírom:

Kmét
48 (1973-2001 között cserélték c-ről, előtte 1961-ig "i" volt)
Kmét közeli felüljáró
"c" és rokonai, pl régi "c" (33,25 kg), "p" (31,7 kg), "r" (33 kg) (1961 évi cserélés i-ről)
Nyárlőrinc
"c" (1961, 1962 gyártásúak, 1962 évi csere i-ről)
Lakitelek (állomás területe 1950-ben épült át i-ről c-re)
"c" (új építésű volt 1952-ben, használt sínekből. Van benne régi c, p, r sín)
Kunszentmárton elág

Szolnok
48 (1930-as években i-ről c-re, majd 1970-es években 48-asra)
Piroska gyártelep
48 (1980-as évek elején i-ről)
Tószeg
c (1977-ben i-ről)
Tiszavárkony
48 (1980-as évek közepén i-ről)
Tiszakécske (áll területe: 1979-ben i-ről c-re)
c (i-ről 1979-ben)
Lakitelek
c (1980-as évek elején i-ről)
Tiszaalpár (áll területe 1989-ben i-ről 48-asra)
48 (1985-1989 között i-ről 48-asra, útátjárók 54 kg-osak!)
Kiskunkfélegyháza
Előzmény: VT22 (1154)