Golfracing Creative Commons License 2008.02.07 0 0 356

másrészt ha törött egy autó roppant egyszerűen ki lehet deríteni! első alváz szám ellenőrzés. ha AF es már hiba van :D:D

aztáns zépen sorjában, tűzfal, masszázás, nyúlványok, masszázás, doblemezek, masszázás, tornyok és a masszázás, aztán emjük kfielé. küszöbök, ponthegesztések, masszázás, esetleg van e rajta huzatópadnak nyoma, van e színeltérés a küszöbön, és haladjunk felfelé, oszlopok, gumi letépése, ponthegesztések ellenőrzése, lehetőleg belül is, hogy színazonos e a kocsi, és h nincs e Flex nyom, haladjunk hátra, sárvédőívek ellenőrzése, hátsó oszlopok, sárvédők ellenőrzése, valamitn elgutolsó sorban a csomagtértálca, és a hátfal ellenőrzése, és megint massza vizsgálat. ha ez megvan akkor figyeljünk rá h elöl és hátul meg alul színazonos e a masszázás, és nagyjából egyformán van a fújva vagy ecsetelve. aztán jöhet a festékmérés, tornyok, tűzfal küszöbök, falcok, oszlopok nagyon részletesen, tető nagyon részletesen, és a kasztni elemek. aztán jöhetnek a csavar ellenőrzések. h emg volt a bontva a bódé valahol. aztán jöhet a gyári alutábla ellenőrzése, h gyári popszegecs e vagy jó magyar bunkó fejű szegeccsel van a felrakva. utánna. hátsó ülések felhajtása, ülés alatt megnézni a kasztnit, hátha találsz benne üvegszilánkot vagy akármit, vagy flex nyomokat, hegesztés netalántán.. és jöhet végül de nem utolsó sorban az ablakaok ellenrőzése. típusazonos e, megfeleő gyári szám, meg felelő évjárat az ablakokban, esetleg benne vana rendszám akkor leellenőrizni, a műszaki dolgokra nem térnék ki h mit hogyan nézel, mindenkinek egyértelmű szerintem. az h reális e a km vagy nem roppant egyszerű eldönteni. kormány, váltógom, pedálok, ülés, ajtókilincsek kívül belül, kapcsolók ellenőrzése. és még be sem indítottuk a kocsit. ha beindítod, leveszed az olajbetöltő sapkát, és akkora kartergáza van h fejbelő a kupakkal, akkor nyílván nem reális a km, vagy a nivó pálcánál kartergáz jön ki akor is szar a motorja.. olajfolyások, tartályok ellenőrzése. nem szégyen megszagolni a kupakokat. pl benzin szagú az olajbetöltő sapka.. gondok lehetnek. vagy égett olaj szaga van akkor is.. váltó ellenrőzése, holtjáték., meg ha kiviszed tesztútra menj már 3 ikba viszonylag nagy fordulaton ésválts vissza kettőbe, ha recseg ropog szinkronos, féltenegelyek ellenőrzése, gátlók ellenrőzsée, kormányösszekötő gömbfejek. ezt mind egy laikus meg tudja nézni. ha minden stimmel nagy gond nem lehet.. jah meg a klíma légzsák ellenőrzése a legfontosabb, meg h elalszik a légzsák oké,de talán lenne is kéne benne, nyomkodjátok már meg a kormányt, meg nézzetek már be alá.! bocs h hosszú voltam