Árpi
2008.01.27
|
|
0 0
4333
|
Remélem, arra is jut majd, hogy necsak az épület újuljon fel. Mert hiába ölünk pénzt az eszközökbe, ha a szervezet úgy működik, hogy a takarítónőknek jut idejük a folyosón trécselni 20 perceket. És remélem, a felújítás nem azt jelenti, hogy rontunk a dolgokon. Régebben pl. be kellett jelentkezni a kartonozóban a gyerekorvoshoz is. Most nem kell. Régebben akár így azt is lehetett tudni, ki mikor érkezett (előfordult, hogy az asszisztens kitette a listát rendelés vége előtt fél órával, hogy ki mikor jött). Nem mintha jellemző lenne a késhegyig menő harc a sorrendért, de szerintem nyugodtan lehetne valami olyan megoldást kialakítani, hogy ne kelljen fennhangon kiabálva érdeklődni, hogy ki volt az utolsó, mert ez néha félreértésekhez is vezet. |
Előzmény: Törölt nick (4331)
|
|