Harry Spotter 2. Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1406

Gyuri !

 

Azt hiszem félreértettél. A döntési kompetenciákat szándékosan kerülni szeretném, mert régről ismert - általad is sokszor jól körülírt-, hogy hogyan mennek az "üzleti döntések" egy-egy járatnyitással kapcsolatban.

Azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a 200 ezres utasszámhoz (amit az ügyvezető úr tervként osztott meg velünk) milyen járat növekedésnek kellene párosulnia.  Hiszen a terveket valamilyen (elő)szerződések/szándéknyilatkozatok alapján kalkulálták ki. Tehát a valamilyen döntések megszülettek. Azt, hogy ki és milyen módon döntött azt hagyjuk.

Bár hallottam, - igaz nem hazai réptérről -, amelynél a regionális támogatások összegét minden évben a terv után kapták meg (dinamikusan növekedett évről-évre), amelyet kommunikáltak össze-vissza, mindenféle orgánumban. Csak három esztendő múltán kapott észbe a tartományi tanács, amikor a tényleges utasszám a 70%-a volt az első évinek.

Előzmény: Vgyuri (1405)