Harry Spotter 2.
2008.01.22
|
|
0 0
1406
|
Gyuri !
Azt hiszem félreértettél. A döntési kompetenciákat szándékosan kerülni szeretném, mert régről ismert - általad is sokszor jól körülírt-, hogy hogyan mennek az "üzleti döntések" egy-egy járatnyitással kapcsolatban.
Azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a 200 ezres utasszámhoz (amit az ügyvezető úr tervként osztott meg velünk) milyen járat növekedésnek kellene párosulnia. Hiszen a terveket valamilyen (elő)szerződések/szándéknyilatkozatok alapján kalkulálták ki. Tehát a valamilyen döntések megszülettek. Azt, hogy ki és milyen módon döntött azt hagyjuk.
Bár hallottam, - igaz nem hazai réptérről -, amelynél a regionális támogatások összegét minden évben a terv után kapták meg (dinamikusan növekedett évről-évre), amelyet kommunikáltak össze-vissza, mindenféle orgánumban. Csak három esztendő múltán kapott észbe a tartományi tanács, amikor a tényleges utasszám a 70%-a volt az első évinek. |
Előzmény: Vgyuri (1405)
|
|