Dynasty-006 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 2863

Bár vártam néhány hete hátha megteszi valaki,de nem történt meg ezért én fogom,hogy begépelem ide Dr. Fülöp Andrásnak eme témában a könyvében fellelhetö 2 oldalát.

 

Ajánlom figyelmébe a topicon többször is megnyilvánult,egykori kovács-segédekböl honvédelmi-miniszterré(Czinege Lajos),villamos-kalauzokból SZOT-elnökké-(Gáspár Sándor) és pékinasokból Marosán Györgyökké a hös "felszabaditók" által avanzsált "urak" védelmezöinek,majd a témában a halottak hozzátartozóinak templomi megemlékezése miatt akárcsak egy kérdést fel tenni merészelöinek és leszármazottainak,úgynevezett minden "hasonszörü"   "szakértö-ornitologusnak" a következö idézetet.Vitatkozzon ezentúl mindenki Dr. Fülóppel.

 

Az idézetben egy változtatást hajtottam végre,az általam ismert nevek kezdöbetüi után zárójelben kiirtam a teljes nevet.

 

 

Szóval idézet a Dr. Fülöp által irt "Szarvasbikák,Gépmadarak cimü könyv 296-ik és 297-ik teljes 2 oldala.

 

 

1975 Szeptember 30

 

 

Tragikusan gyászos nap a magyar polgári repülés történetében.Gépünket a HA-LCI lajstromjelü TU-154-est a bejrúti leszállási manöver közben rakétatalálat érte,kivédhetetlenül a tengerbe csapódott.A teljes személyzet és az 51 utas egy értelmetlen háboruskodás áldozatai lettek.A magyar hivatalos körök ezt egyértelmüen elhallgatták,s a katasztrófát ismeretlen,kiderithetetlen körülmény következményeként tüntették fel.Égbekiáltóan hazug álláspont ,melyek akörülmények,a tanuvallomások,a környezetben müködö katonai radarfelvételek egyértelmüen cáfoltak.A hitvány magatartás mögött nyilván az igazság kideritésénél magasabb rendü érdekek álltak.Mi más lehetett,mint politika és pénz.A politikait nehéz átlátni,de jó okot szolgáltathatott arra,hogy gépünk alantas erök célpontjává váljon.A pénzbeli pedig-igaz már csak következményként-a biztositási kártérités megszerzésének az érdeke,amely vágyálom maradt volna,ha az igazság a napvilágra kerül.A Malév akkori vezetésének megbocsáthatatlan büne ,hogy minden lehetö eszközzel hagyta megakadályozni ,és saját maga is gátolta az igazság kideritését,holott az elsönek kiküldött T. Sándor és dr. S. Sándor táviratukban a legvalószinübb oknak a gép lelövését jelölték meg.Ennek elfogadása egyenlö lett volna a gép háborús körülmények elismerésével,mely a biztositási kárösszeg kifizetésének terhe alól mentesitette volna a biztositótársaságot.A viszontbiztositó igy aztán fizetett magyar partnerének ,az pedig továbbutalt a szovjeteknek és még a Malévnek is jutott az összegböl 36 millió-(az összeg 1975-ben!megjegyezte Dynasty)-,ami azután szörén-szálán eltünt a vállalati könyvekböl!

 

A vállalatvezetés megtiltott minden nyilvános véleményformálást a katasztrófával kapcsolatban.Nem állt az érintett családok mellé sem erkölcsi,sem anyagi segitség nyújtásával .A példátlan elhallgatással és ködös rémtörténetek meséjével még a teljesen ártatlan személyzetet sem kimélve próbálták eltussolni a valóságot.A katasztrófa helyének környezetében megtalált emberi maradványok egyértelmüen alátámasztották,hogy az utasok az ülésekbe be voltak kötve,a gép közeledett a leszálláshoz.Az utolsó irányitói üzenet engedélyezte a süllyedést 6000 láb magasságra.Az esemény tanuinak vallomása szerint a horizont felett fényvillanás volt látható,majd egy hatalmas robbanás és a maradványok a tengerbe csapódtak.Gépünket minden jel szerint egy támadó harci gép rakétái semmisitettek meg.Személyzetböl senkit sem találtak meg,a tenger fenekére ,körülbelül 600-800 méter mélyre vitte öket a repülögép pilótakabinja.A személyzethez,Pintér János kaptányhoz,Mohovics Árpád kaptányhoz-(Dynasty megjegyzése,hogy rokonom Me-109-es "logbook-ja" az Ö segitségével menekült meg a kályhatüztöl és ma is meg van,biztos ismerös,A MÚLTAT VÉGKÉPP ELTÖRÖLNI)-,Kvasz Károly másodpilótához,Horváth István fedélzeti-mérnökhöz,akiknek oktatásásban szerepem volt,a hivatalos kapcsolaton felül baráti érzések kötöttek.

.

.

.

.

(Dynasty megjegyzése,hogy sok személyes dolog következik a pontok helyén)

 

J.J (Dynasty megjegyzése hogy Jávor József)  vezérigazgató ismerte a véleményemet,ezért a legnagyobb szigorral megtiltotta mind a szereplésemet a vizsgálat lefolytatásában,mind megnyilatkozásomat vállalaton kivül és belül.

Mindenesetere a bejrúti üzemelést bizonytalan idöre szüneteltették.

(Dynasty megjegyzése,egészen 1993-ig)

 

 

Eddig tartott részemröl az idézet dr. Fülöp András,1-2 hónapja megjelent Szarvasbikák,Gépmadarak cimü könyvéböl.

 

Ha valaki le kivánná ellenörizni soraim hitelességét,a könyv fellelhetö a Váci utcában lévó ma már Meridienként üzemelö volt Tavernával szembeni Millenium Üzletház-ban  TYPOTEX könyvesboltjában.

 

Eme idézetek után néhány gondolat szigorúan tölem.

 

Innentöl kezdve akinek van kedve és "magabiztossága",szakértelme,belelátása, talán vitatkozzon dr. Fülöppel-(is).

 

Ha valaki megvenné dr. Fülöp könyvét,szeretném megjegyezni,hogy az általa csak Ó.T.-nek nevezett lény ki,a könyvböl idézve "SE IPARA SE TUDÁSA"egyébként csak YES-elvtársként ismert MA körökben,nos ez Ódór Tamás,ki ún. "fötárgyaló" volt a Horn-kormány alatt a Terminal 2B épitése körül megjelenö kanadai céggel

 

Alkotok egy csoportot melyet itt a topicon.(vagy akár itthon,az én földemen) kb. másfél-vagy 2 éve "megismert" egyedek alapján "ornitológus" Vgyuriknak hivok ebben az országban.Eme csoportba tartoznak részemröl olyan féle emberek,kik idézöjelben kést rántanak ha pl. Dynasty-félék

kovács-segéd honvédelmi miniszterekröl ir,vagy a mai napig ható AVO-s származékokról kik a mai napig BM állományból a gyerekek jövöjéröl érdeklödnek ha egy MA 240-es hozzátartozó ippeg arrajár és a 33 éve tengerbe lött rokona ügyéröl érdeklödik.

 

Úgyhogy ismét Dynasty megjegyzése a dr. Fülöp idézet után a topicon Vgyuri-k és féléknek.......a kurv@ anyádat.

 

 

Kérem,mivel nem a toll embere vagyok,azok már százszorosan eladták magukat,a saját szavaimmal had mondjak egy történetet mely nem az enyém.Egy zöld logójú TV adó müsorvezetöje mesélte el nemrég élö adásban,kinek az apja a háború után járási orvos volt.Az öregember 1951-ig bohócnak tartotta Rákosit az egész "bagázssal" együtt és csak akkor vette komolyan hogy a vörös horda féle életforma "télleg"itt van,mikor kijött a 20 éve nála cselédként dolgozó és élö volt,a Marosán-féle SzocDem-MDP egyesülés másnapján az udvaron a járási orvos hátára csapta a karját és rikoltotta tegezve 20 év után:

 

-Na bátyám,mától EGYENLÖK vagyunk!

 

Elmondás szerint az öreg járási orvos ebben a pillanatban hitte csak el,hogy Magyarországon "télleg" eljött a kommunizmus.....................

     

Majd legvégül,a topicon 2851-es hozzászólással megjelenö "mikimaus" tözsgyökeres cionista és antifasisztaként bemutatkozó, plussz "senkiházi" hozzászóló remélem nem kérdezi meg,ki is az a dr. Fülöp András.................................