kettőötegy Creative Commons License 2008.01.13 0 0 979

 Szevv!

 

 I'm 1.4 és 97-es Escort és szintén 130-onezer km:-) A hűtő előtti olajfolyás (jó a tipp;-) a szervóolaj okozza. Nálunk úgy működött, hogy a szervóhűtő (tekergő alucső) a felfogatási pontok alatt előszeretettel (só, kosz, pára stb.) porozussá válik, vagy éppen kilyukad és szépen eregeti az olajat. Összekenve mindent a menetszél által. Alussal kivágatni, csövet betoldani, heggeszteni vagy bontó. Lámpát is egyszerűen lehet megjavítani, kiszerel, belül kitöröl, kiszárít, majd sziloplaszttal (vagy kinek mi tetszik) tömítést végignyomni. Kédergumit bontóban biztos dobnak. Okozhatja a szétmenését, hogy pl lóg az ajtó.

 1.4-es motor révén előbb-utóbb eléri az ingadozó alapjárat (500-1100rpm) szindróma, kinyomott kuplungnál  motorleállás ill. hihetetlen alacsonyra (2-300rpm) lezuhanó fordszám. Ennek külön szakirodalma van:-) Előbb utóbb kívüről fogod tudni az alapjárati motor helyét és szétszerelését, MAF, VSS, TPS és egyéb jeladók pontos helyét és működését:-D

 A legjobban teszed, ha regelsz a fordescort.hu-ra és ott találsz nagyon sok mindenre választ:-) Van kezelési, szerelési útmutató és sok hasznos extra.

Előzmény: cindercone (977)