RedRiot Creative Commons License 2008.01.10 0 0 29

Nekem is kisautóm van, de nem érzem úgy hogy a kiskategóriás kocsik között nagyobb lenne az agresszív vezetők aránya mint más kategóriában.

 

Persze ha egy sárga Punto II megáll mellettem a lámpánál, hallom hogy jön belőle a duc-duc, és látom ahogy a zselé-head kék neonfényben hunyorog a padlóig leengedett ülésből akkor számítok rá hogy sietősen fog elindulni, esetleg már vág is be a sávomba. De azért nem ők az átlag kisautósok.

 

Én egy esetben tűnhetek agresszívnek: autópálya, megyek 130-al. Utolérek egy 127-el menőt. Megelőzöm, kicsit talán gyorsítok is, majd visszamegyek a sávba és visszaállok 130-ra. Ő visszaelőz, aztán beáll 123-125-re. (ha beállok erre, akkor lelassít 119-re. Ismerős jelenség?) Ilyenkor visszaelőzök, felgyorsítok 140-150-re, aztán mikor megvan a kellő távolság, visszaállok a 130-ra.

 

Ezt a másik kocsiban esetleg úgy értékelhetik hogy frusztrált vagyok a kisautóban, de nem erről van szó, egyszerűen csak a saját tempómat szeretném tartani, és lezárni ezt a gyerekes ki-megy-elöl játékot.

 

Nyissatok inkább egy "agresszív kisáruszállítók" topikot! Nyomulnak ha kell ha nem. Ha 70-el megyek az ötvenes korlátozásnál, akkor is a seggemben van a fehér Ducato/Transit/akármi. Genetikailag képtelenek a normális követési távolság betartására. Ők dógoznak, nekik menni kell nincs mese, takaroggyon előlük az árokba/járdára/halálfaszára mindenki! Van egy hülye főnökük, időbe' oda kell érni, nekik az autó munkaeszköz, vegye tudomásul mindenki, és tűnjön előlük!

 

No ők az igazán frusztrált vezetők. :) Van köztük is kivétel, de fajlagosan több a paraszt a Ducatos, mint a paraszt Clio, Colt, vagy Micra tulaj. :)

 

Előre félek ettől a VW Kraftertől amit most reklámoznak: 170 lóerő. Rakomány nélkül,  egy 20 éves nyikhaj futárgyerekkel igazi ámokfutó tank lesz!