juiceman Creative Commons License 2008.01.03 0 0 46
Velünk is történt egysmás...

Dec 10-én az autó nem indult. Vasárnap felhívtam a kecskeméti szervízvezetőt, hogy akkor most bikázzuk, vagy bontsam ki az akksit, tölteni (mert az ugye nem egyszerű.)

Éppen ezen a napon volt 1 évas a 2.2HDi.

Bikázásra nem indult, az Assistance igen gyorsan(!) bevontatta a szervízbe.
Csereautónak egy Opel Combo-t ajánlottak, aminek 1 tonnát kellett volna hétfőn cipelnie. Nem, köszi, van egy Berlingónk.

Meg egy autókölcsönző ismerősünk, mert különben ott ültünk volna a hóban, meztelen fenékkel.

Röviden, a kocsit egy hétig csavarozgatták a márkaszervízben, mert 1. tönkrement a generátor (másodszor), majd amikor az megjött, kiderült, hogy az meg tönkretette az önindítót.... még szerencs, hogy gariban volt, különben pár százezret veszítettem volna.

Az assistance meg olyan , mint a biztosító. Nem arra van, hogy segítsen, hanem arra, hogy azt hidd, hogy segít, ha baj van.

A Boxer jelenleg járóképes. Igaz, hogy a kipufogógáz visszanem tudommittcsinálója nem jó, ezért leállításnál 4x, 5x csuklik a motor és 10E km óta világít a szervízlámpa, mert a környezetvédelmi valami kallanyú-billenytyűje is gyári hibás, valamint a katalizátornál is eltört valami cső, amiket szintén gariban cserélnek - de ezzel az autóval hogyan szállítsak napi szinten, biztonsággal????

Azt végképp nem tudom, mintől nyikorog indításnál, és leállÍtásnál.

Azt mondják a márkaképviseletnél, hogy L3H2 3.0HDi-t kellene, hogy vegyek, mert az aztán.... bár, az előző kolléga nem hiszem, hogy ezt megerősítené....

De akkor mit?

Sprinter? Crafter? Mer' nem csinálnak ilyet a japánok?