(igazán megtisztelő, hogy csak szerény hszm-re reagálás végett beregisztráltál... :-)
már párszor leírtam, hogy az összefüggés fordított:
nem azért tervezik a KKK-t arra amerre, hogy a zosanokat összekösse, hanem azért építi az áruházait a zosan oda, ahova, mert arra tervezik építeni a KKK-t.
de mivel ezt nyilvánvalóan nem hiszed, hagy kérdezzek egggyet:
az osan épített egy áruházat a (tervezett) M0 mellé solymáron, az M0 mellé káposztásmegyeren, a (tervezett) M0 mellé csömörön, az M0 mellé szigetszentmiklós-lakihegyen, és most épít egy újabbat a (tervezett) M0 mellé maglódon (amire úgy kapott építési engedélyt, hogy csak akkor nyithat meg, ha az M0 keleti szektora elkészül)
ez 5 osan áruház az M0 mellett.
NAMOST: a fentiek alapján ezer szupernova fényénél is világosabban nyilvánvaló, hogy az egész M0 a szemét osan miatt épül.
vagy esetleg mégse?
Mi a gyíknak kell egy út a nullással párhuzamosan? Fejeznék végre be a körgyürüt legalább a hármasig, azt mindjárt jobb lenne a helyzet a városban.
igen, valóban sokat fog javulni a helyzet a városban.
sokat fog javulni a helyzet a hungárián és a hungáriára bevezető utakon, valamint a város határában lévő utakon.
de a kettő között (a KKK nyomvonalának közelében lévő harántirányú utakon) egy szemernyit nem fog javulni, mert ezeknek sem a hungária, sem az M0 nem alternatívája.
itt a helyi és célforgalom kolbászol.