Tóni bácsi Creative Commons License 2007.12.18 0 0 14081

Ha betekered és leáll, az jó jel. Legalábbis ami az alacsony fordulatszámhoz tartozó levegő igényt illeti.

 

Most állíts úgy üresjáratot, hogy a levegő csavar legyen teljesen betekerve. Tekerd be a schúber ütköző csavarját úgy, hogy ne álljon le a motor! Ezután lassan kezdd el a levegő csavart kifelé hajtani addig, amíg érzékeled, hogy emelkedik a fordulatszám. Amikor a legjobban pörög, hagyd abba a tekergetést! Most hajtsd vissza a schúber ütköző csavart addig, amíg nem áll be a normál alapjárat!

 

Már csak az a kérdés, hogy amikor magasabb fordulatszámon járatod, a szívóhatás megnövekedésére nem kerül-e be mégis falslevegő a hengerbe!!!

 

Az üzemanyag ellátó rendszer egyébként úgy van megalkotva, hogy a (tiszta) drótszűrő épp akkora fojtást ad, ami a normális levegő ellátáshoz kell. Annak hiányában már falslevegő nélkül is levegő túltengés jön létre a gázosítóban!

Előzmény: lockstock6 (14080)