Ha betekered és leáll, az jó jel. Legalábbis ami az alacsony fordulatszámhoz tartozó levegő igényt illeti.
Most állíts úgy üresjáratot, hogy a levegő csavar legyen teljesen betekerve. Tekerd be a schúber ütköző csavarját úgy, hogy ne álljon le a motor! Ezután lassan kezdd el a levegő csavart kifelé hajtani addig, amíg érzékeled, hogy emelkedik a fordulatszám. Amikor a legjobban pörög, hagyd abba a tekergetést! Most hajtsd vissza a schúber ütköző csavart addig, amíg nem áll be a normál alapjárat!
Már csak az a kérdés, hogy amikor magasabb fordulatszámon járatod, a szívóhatás megnövekedésére nem kerül-e be mégis falslevegő a hengerbe!!!
Az üzemanyag ellátó rendszer egyébként úgy van megalkotva, hogy a (tiszta) drótszűrő épp akkora fojtást ad, ami a normális levegő ellátáshoz kell. Annak hiányában már falslevegő nélkül is levegő túltengés jön létre a gázosítóban!