lockstock6 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 14065
Hát kikészít ez a kis mocsok! A finomhangolása került napirendre, de nem jutok előbbre. Indulni indul faszán, alapjárat is van, az elindulással sincs gond, de amint picit jobban pörög , elkezd köhögni, nem húz, ha ráhúzom a csutkagázt meg hörög. Na megnéztem a gyertyát (175-ös Brisk) /egyébként ennyit a csoda Densoról, egy nagy rakás .... - brisk 100X jobb!/! Világosbarna, tehát szegény a keverék. A lehető legjobban felvettem a súbertűt, de ugyanaz a tünet, viszont ha menet közben egy picit benyomom a szívatórudat, akkor megtáltosodik! Úgy húz mint egy igás ló! Nem is hittem volna, hogy ilyen faszán tudja vinni a 100 kilómat! Ez ha jól gondolom az alacsony benzinszint tünete lesz. Apám megőrít, hogy túl sok a levegője, mondom tudom, azt mondja akkor csavarj még bentebb (az alapjárati keverékállító csavaron). De ha még bentebb csavarok, akkor már alig fog valamicskét kapni, meg úgy nehezen is indul. Szóval a kérdésem a következő: Befolyásolja annyira az említett csavar a keveréket, hogy ez kihat a felsőbb fordulatszámtartományra is, vagy annak csak az alapjáratra van hatása? Tehát érdemes csavargatni, vagy kezdjem a benzinszinttel inkább?