dutrancs Creative Commons License 2007.12.13 0 0 573
Amelyik elkopik annál jelentkezik a hiba.A másik azért továbbra is jól működik.Mivel eddig két példára hivatkoztam, akkor ugyanúgy folytatom. Superoknál 6db kiemelőbéka van 3 a TLT-nek és 3db a sebességváltónak,csak a beállításuk más.Szintbeli különbségek vannak.Előszőr kiemel a haladás kuplungja,majd továbbnyomva a pedált kiemel a TLT.MTZ-45-nél pedig ha a TLT-ét akarod működtetni Jobb lábbal rákell lépni egy kis reteszelő pedálra ami feloldja a kuplungpedál reteszelését,majd tovább tudod nyomni a pedált addig míg meg nem áll a TLT.Itt miután csak hagyományos 3db béka van ezek látják el mindkét feladatot oly módon,hogy mikor már az egyik kuplung oldott akkor a közéső nyomólapot 3db rugósan bitosított állító csavaroknak ütköztetik és ekkor már továbbnyomva megtörténik a TLT oldása is.Jelen tipusnál úgy emlékszem kb 73,5mm -re kell a békákat beállítani ,majd a három csavart teljesen becsavarni és 7 kattanásnyit viszahajtani.A csavarok feje alatt hullámos alátét van,hogy ne állítodjon el magátol.
Előzmény: FügeGLX (571)