MUV 3404 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 1480
hát a Sárgafogas ugye elméletileg üzemképes, másrészről viszont csak a kocsiszíni vezetékek alatt tud menni mert ott 600 volt van a vonalon pedig 1500, az más tészta , hogy az okosok amikor pucolták a régi festéket le róla, a csapágyak meg minden forgórész telement homokkal, így jelenleg az üzemen belül sem tanácsos mozgatni mert az a forgórészek rongálódását okoz6ja.
Amennyiben lejön a fogas a Moszkvára(57-es villamos képében) az csakis új kocsikkal lehetséges, mert a jelenlegi kocsik, plussz a megállók átépítése iszonyúan költséges lenne(ti. a mostani kocsik adhéziós pályán egy hajtott tengellyel képesek szükségmenetet teljesíteni, ráadásul a burkolt pályán ki kell hagyni a fogaskeréknek a nyomcsatornát.)
amenyiben az új kocsikhoz visszaállítják a 600Vos feszültséget akkor a sárgafogasnak nosztalgiacélú közlekedtetésének már nem lesz technikai akadálya, tekintve, hogy az új kocsik mindenbizonnyal alacsonypadlósak lesznek és a magasperont elbontják(illetve nyilvána sváb illetve széchenyihegyen haynak egyet, hogy a nosztalgiakocsit lehessen közlekedtetni)
a pirostehén 600-on is üzemel csak nagyon lassan megy de át lehet tekercselni a motort amitől már ő is 600 voltos lesz(mármint a nosztalgiapiros)
no ez szép hosszú lett
Előzmény: jázminapja (1479)