dutrancs Creative Commons License 2007.12.12 0 0 566
Édesapa! Nem őrölünk egy malomba!Légyszíves írd meg nekem,hogy te most miről írtál?Én az elvet írtam meg ill.céloztam rá,hogy a Super Zetorba van meg a 45-ös MTZ-ben kéttárcsás-és ami elkerülhette a figyelmedet-KETTŐSMŰKÖDÉSŰ tengelykapcsoló.Nem azért van benne kéttárcsa mert egy nembírta vona átvinni a nyomatékot ,hanem az egyik a sebességváltó nyelestengelyét a másik a TLT-ét hajtja.Éppen ezért a te állításoddal szembe két nyelestengely van.Ez éppen a hirtelenszerű nagy terhelések egyszerre törtenő fellépését kiküszöbölendő okok miatt vannak így megoldva.Tehát teljes benyomásakor a kuplugpedálnak áll minden.Lassan engedem fel és először megindul a TLT,felveszi az üzemi fordulátot,majd tovább engedve elindulok a géppel.Szegény kisDutrát ezért kellett így megcifrázni(meg a nagyobbakat is )mert csak egytárcsás kuplungjuk volt és a darázs derék ba csak egy kardánt tudtak elvezetni ,így ha te a kuplungot benyomtad(de ezt te úgy is tudod)ott mágállt minden!Se TLT,se hidr.sziv. nem működött.Így próbaltak meg  őseink a kiegészítő-segéd kiskuplunggal trükközni(már amelyiken).Amire -gondolom én-te hívatkozol,hogy egy tárcsa nem tudta volna átvinni a nyomatékot az pl. a RÁBA-Steiger lehetett(ez csak egy példa)Ott valóban kéttárcsa van ,de ott a kettő egyszerre-együtt működik.
Előzmény: FügeGLX (555)