Hú, hát néhány lényeges dologról megfeledkeztem.
A Volhov technikának a rakéta tárolásra és szállításra a Rába U-26 nyerges vontatót és a hozzávaló PM utánfutót rendszeresítették. (a Nyeva osztályoknak a platós Rába-831 volt a rakéta szállítója)
a hetvenes évek második felében az osztályokat úgy építették meg, hogy szinte sehová nem vittek vezetékes vizet. Helyette volt két ciszterna, amibe eleinte egy 3,5 köbméteres vizes Csepellel horduk a vizet, később pedig az egyik platós KRaZ-unkat elvitték és a platót lecserélték egy 8 köbméteres víztartályra. Viszont amit eleinte megspóroltak a vízvezetéken, azt elpocsékolták a napi vízszállításon.
Mikor kiderült, hogy a 8 - 10 kilométeres hadiút tisztán tartására nem elég a katona meg a nyeles buldózer, az egyik KRaZ elejére építettek egy szabályos tolólapot.Azzal már legalább a havat el tudtuk takarítani. Igaz, a Pilisen a hadiutat nem sokat takarítottuk. Le lett taposva a hó, és mikor jött a tavasz, akkor elolvadt. Bent az A területen azért rendszeresebben ment a hótakarítás. Az emlékeimben egy rövid ideig egy ZiL-157-re telepített hómaró is szerepel, de azt egy idő után átvitték a szentendrei osztályokhoz. Ott ugye dupla annyi út volt.