jratkai Creative Commons License 2007.12.08 0 0 28
Csak példákat lát a honlapunkon a potenciális megrendelő, amelyek nem az ő speciális igényeit elégítik ki (hanem már akár le is járt, már meg is valósították), viszont azt bizonyítják neki, hogy ilyen jó ötletekre számíthat tőlünk.
A cím körülírhatja csak a területet, hogy el tudja dönteni valaki, h ez az ő iparága-e, érdeklődjön-e.
Minél konkrétabb a cél, annál nagyobb persze az esélye, hogy meglátják benne a fantáziát és meg is valósul. Némi kockázatot ezért megéri vállalni. A másodfajú hiba is gyakori ugyanis, hogy nem hasznosul egyáltalán. Ha az ötletgazdának a címen kívül sok részlet kigondolása, kidolgozása, mérése, infogyűjtése is van, akkor még szükség van rá, megéri őt fizetségért igénybe vennie egy olyan megrendelőnek is, aki magától nem lenne tisztességes és nem adna neki semmit. Egyébként tisztán önkéntes alapon is küldenek pénzt (donationt) bizonyos szoftverekért, portáloknak. Az állam és pályázatok adhatnának még pénzt nekünk, hiszen ez maga a versenyképesség javítás, innováció elősegítése - az előny az (adófizető) magyar vállalkozásoké, ha ők nem is, de helyettük az ő sikerességüket támogató állam és EU finanszírozhatná a kevéssé védhető ötleteinket.
Tehát ötletenként eltérő konstrukciójú lehet a finanszírozás.
Én az ötletgazdák számára azt tudnám várható tisztességem bizonyítására felmutatni, h az eddigi ötletgazdák 100%-a tisztességesnek tart.
Előzmény: Gorak (27)