miko? Creative Commons License 2007.12.08 0 0 13849
A kulcsszó: türelem!
Meg lehet csinálni minden Jikov karbit,csak körülményes,ez kétségtelen.
Most vetted a gépet?Mert az eredeti alkatrészeket úgy értettem,hogy amikkel vetted.
Tehát azokkal megpróbálni a beállítást.

Ha már nagyon szivatós a dolog,akkor javaslom,hogy hozz létre olyan próbapad szerűséget néhány egyszerű dologból,amilyet egyszer illusztráltam itt fényképekkel.

Akkor azzal kipróbálhatod,hogy levett úszóházzal kézzel mozgatva az úszót szimulálva a különböző benzinszinteket, zár-e a tűszeleped,ha esetleg nem,akkor miért nem.
Ugyanis pl. ha az uszónak az a kis nyelv része ami érintkezésbe kerül a tűszeleppel ha nem tökéletesen sima (pl. a sok előző hajlítgatási kísérlettől), akkor előfordul,hogy nem elzárja emelkedéskor a tűszelepet,hanem kitámasztja azt nyitott állapotban.

Szóval van variáció bőven,próbáld megfigyelni,hogy nálad mik lehetnek az összefüggések.

A Simson 16-os karburátorát csak felbuherálni lehet a 12-es szívócsőre,ilyet 30 éve csináltam,de nem lett jó.Alapjárat szinte semmi,alul dadogott a motor.
Nem ez a megoldás.
Előzmény: lockstock6 (13844)