csanad.b Creative Commons License 2007.12.04 0 0 194
nem korrekt az érvrendszered , Nincs esélyegyenlõség, és nem is lesz piaci alapon , ez nyilvánvaló

vagyis minden olyan módszer technikai lehetõség ami az esélyegyenlités irányába hat , pláne ha egyébként is elég nyilvánvaló módon teszi... az közösségi érdek .... lehet dumálni személyes motivációk hiányáról meg akármirõl de csak azután hogy az esélyek pl egy szinvonalas képzésre mindenkinek adottak ... utána már csak tényleg a személyes motiváltságon múlhat

szerintem nem pallérozott diplomásokról és/vagy 'bunkó' szakmunkásokról szól a képzés sokkal inkább arról hogy eléri e valaki a képzési rendszerben azt a szintet ami saját képeségeinek teljes kibontakoztatását jelentheti , segit e neki a rendszer ha tehetséges és megfosztja e a lehetõségektõl ha nem teljesit ? Egy okt rendszer akkor hatékony ha a szemetet kiszórja közben a tehetséget meg tolja elõre ... a magyar rendszer egyikre sem képes

ha 'csak' max melós szintre képes valaki ok , a gond az ha melós szintre képzik... de közben akár mérnök is lehetne ... ha lenne rá lehetõsége esélye de nincs neki . Ugyanez forditva is igaz ... ha idiótából diplomást , értelmiségit netán sznob elitet farag a rendszer úgy hogy erre a tökfejet csak anyagi lehetõségei determinálják erre a szellemiek nem , akkor ott a diplomás szintû képzés sem funkcionál ... ezmeg pótcselekvés
Előzmény: _vs120_ (184)