FügeGLX Creative Commons License 2007.11.28 0 0 456

Hát véleményem szerint nem sok érte a 440- ha tényleg munkára fogható.

Árban a Dunántúli árakra gondolok, akadtam már legalább 15 példányra, de megmondom őszintén amire azt mondtam volna hogy nem kapok tőle tetanuiszmérgezést az talán 3 volt az is jó drágán!

Ócska széthullott rohadalmakat adnak 250 000 körül!

 

Amit érdemes megnézni. A váltó aminek igazából csak a hangjából tudsz következtetni. Nagyobb fokozatnál mennyire visit csörög zörög, ha ezek angyon fenn állnak akkor akár darabokban is lehetnek benne fogaskerekek! Hátsó kerek lötyögése tőben főleg a jobboldali barázdás, ez elárulja hogy szántóvető trakesz volt vagy esetleg erdészeti ha nem lötyög annyira, aztán am ásik az első kereke úszása ami azt jelenti hogy mennyire kikopva a kormánymű ez megint arra következtet hogy mennyit ment. Aztán szabályzó lustasága ergo ha rálépsz a gázra mennyi idő után pörög fel a motor majd áll vissza alapjáratra, hosszab terhelés legalább fél perc után kap e fel olajat és kifüstöli e szép virito kékes fehét színben?? Aztán hidraulika jó e? külső szivattyús vagy sem? Ha 250 kilót megemel elvileg gond nem lehet vele!

Gumik sem elhanyagolhatóak mert nem oclsó rá 4 papucs. Jahh meg indításnál illik ilyen hidegben is max 3. rápiritásra elindulnia. -5 alatt meg egy apró fujás motorindító de már ez is extrém helyzet!

Az enyémet amit felújuítottunk 900 000-ért adtam el vígan szártépőznek vele, tettek bele egy zsiguli radiártort, ki volt alakítva a fűtés, ki sem akarnak szállni belőle a hétvége elteltével.

 

 

Nagyjából ennyi jut eszembe! Ablakok jó ha nyithatóak mert azt gáz pótolni üvegek nem gázosak mert lehet vágatni nem drágán, meg a szkidergumi sem mert 50-es MTZ szkidere jó a kasztnihoz!