Törölt nick Creative Commons License 2007.11.28 0 0 362

de korábban még te is akár a felszíni vezetést is el tudtad volna képzelni...

 

azt igazából csak mérgemben írtam, mert baromi sok pénzt és időt tapsolunk el amiatt, hogy nem jelölünk ki évtizedekkel előre nyomvonalakat, vagy ha ki is jelöljük, hagyjuk ezeket beépülni, aztán igen költséges kisajátításokkal és műszaki megoldásokkal hosszú viták és pereskedések után tudjuk csak megépíteni a szükséges utakat.

 

(vagy rosszabb esetben nem tudjuk és igencsak szerencsétlen kényszermegoldások születnek, lásd: lágymányosi híd és a hamzsabégi út esete...)

 

persze erről nem a lakók tehetnek, de valami megoldás mégiscsak kell, tehát a totál elutasítás nem vezet sehova...

 

a KKK lőrinci szakasza esetén a (fedett) kéregalagutas vezetés a legoptimálisabb megoldás:

még kezelhető költségű, és zaj/városképi szempontból is zéró hatása van a városrészre.

 

 

a jelenleg folyamatban lévő beruházások okozta forgalomnövekedés méginkább indokolttá teszi a KKK-t, nem?

az biztos, hogy átmenetileg nőni fog a forgalom, amire az útépítés forgalma még rátesz egy lapáttal, de ez minden építésnél így van.

Előzmény: Yoral (361)