Pepin Creative Commons License 2007.11.25 0 0 345
Azt a szöveget nem én írtam, nem is az én tisztem megvédeni az érveket. Inkább csak hozzászólnék. (A blogrészletet is megkérdezésem nélkül másolta ki az illető. Dehát CC.)

XVIII. kerületben érint csupán lakó övezetet.

vagyis: miért nem döglik meg a szomszéd tehene is???

Én ezt nem olvastam ki belőle. (Igaz, mást sem, kicsit zavaros ez a rész.)
A magam részéről ezt azzal helyettesíteném, hogy vegyék már tudomásul az építők, hogy ez a nyomorult körút itt - és tudomásom szerint csak itt - érint olyan részt, ahol várhatóan nagy lesz a lakossági ellenállás, ahol sok pénzbe fog kerülni egy olyan megoldás, amelybe a lakosság is belemegy. Nem, ehelyett van az, hogy jó magyar szokás szerint megpróbáljuk az embereket átb@szni valami olcsó és gagyi szarral.

ha a 17ben és 16ban is lakott területen menne, akkor oké lenne??
Na, ezt aztán végképp nem olvastam ki a szövegből.

csakhogy ez hatérérték alatti, hisz anélkül nem is kapná meg a környezetvédelmi engedélyt.
A Hungária körút megkapta az engedélyt? Határérték alatt van? De valahogy mégse szívesen laknék ott.
Egyébként meg, erről már írtam. Amit írtak, hogy 'meghatározó' zaj és levegőszennyezés, az az én értelmezésemben igenis több, mint amit én szeretnék.

aki meg a jó közlekedést preferálja és a valóban zajos hungária mellől költözik ki, az meg nem foglalkozik vele...
De szép is lenne. Csakhogy az ember nem azt a lakást/házat veszi meg, amelyik megtetszik neki, hanem azt, amelyikre pénze van. Márpedig aki a Hungárián lakik, az nem fog tudni egy lépésben annyi pénzt összeszedni, amennyi egy kertvárosi családi házhoz kell - hiszen az ingatlanját csak erősen nyomott áron tudja eladni, annyi kölcsönt meg már nehezen adnak.
De nem is ez a lényeg. Itt valószínűleg nem az egész városrész ingatlanárainak zuhanására gondolhatott az illető, hiszen mondjuk 300 méterre a síntől már valószínűleg semmilyen szennyezés nem lesz észlelhető - és tényleg játszani fog a közlekedés javulása is. De akik a nyomvonal közelében lesznek, azok igenis számolhatnak értékcsökkenéssel - egészen addig, amíg nem rendeződik a helyzet. Mert ha zárt pálya lesz, parkkal fölötte, a ki/bemenetek jó messze lesznek a lakott résztől, akkor a vevő nem fog kekeckedni. De addig... inkább keres párszáz méterrel arrébb lévő ingatlant.

ha kéregalagútban viszik, akkor még parkosítható is a teteje.
Ha. De még ezt sem akarják.

ha ki van rakva a "kivéve célforgalom tábla", akkor nincs átjáróház.
Ne mond már, hogy meglepődsz azon, hogy ma, ebben az országban senki nem bízik a szóbeli tiltásban. Ugyanúgy, ahogy senki nem bízik a határértékek előírásában sem.
Előzmény: Törölt nick (343)