juiceman Creative Commons License 2007.11.24 0 0 27
Én tavaly dec. 15-én vettem át egy alap Boxert, Kecskeméten.
Azóta egy sofőrrel 62.000 van a kocsiban. A második napon kiderült, hogy gyári hibás a generátor - 100km-t vontattak a szervízig.
Bár papíron 30.000 km a szervízciklus, 5.000-nél első olajcsere, majd 20E km-enként újra Total Q9000-el (maszkban olcsóbban tudtam szerezni).

35E-nél tökrement a bendix(gari csere). Érdekes, hogy régebbi autóknál ez 180E- körül ment el.... egyúttal az oldalajtót is be kellett állítani, mert csálén állt, alig lehetett becsukni.

A 60E-km-es olajcsere után egy nappal Baján szétment az üzemanyagszűrő-tartó, mert hagyagul rakták vissza, a kocsi térdig gázolajban, márkaszervíz-hívás: óvatosan menjük vele haza 110Km-t. Fröcsögő gázolajjal a forró motorra? A helyi Fiat szervíz (le a kalappal) gyorsan segített.

Közben a kocsit kinőttük, de mit vegyek helyette? Sprinter? Nemtom...