bujdos Creative Commons License 2007.11.22 0 0 466
Észrevétel az OTVSZ 2.3. pontjához:
"Ügyfélbarát önk........."

Egyébként tényleg megalkották az "ügyintézést javító úgynevezett Ügyfélszolgálati Charta "- át, amely "...A polgármester és a jegyző együttműködésével nyolc pontba foglalt dokumentum..."

Ezt a cikket az ÉRDI (PLUSZ) ÚJSÁG 2007.szeptember 27-i. száma 7. oldalán olvastam ÜGYFÉLBARÁT A TÁRNOKI HIVATAL címmel Á. E. tollából. (elég hosszú cikk !!)
Egyéb, más helyen nem találtam meg...

De azért nagyon örültem neki ,hogy majd ilyen barátságosak lesznek velem is legközelebb, mert pár nappal 27-e előtt jártam benn, akkor még biztos nem is tudtak egyesek erről a CHARTÁRÓL, mert még csak hellyel sem kínáltak és bizony eléggé üvöltöztek velem is, egymással is.

Nem lehetne ezt a CHARTÁT is megjelentetni valamelyik helyi újságban, honlapon: akkor legalább mindenki tudna róla .






Előzmény: szódásalovát (446)