2428 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 3364

Beépítettünk egy acquatondo 22 vizes kandallót, amiről a vészhelyzetes tesztnél kiderült, hogy nem folyik utána a víz a kiforrt helyébe.

Egy hétig túlóráztak a kivitelezők, amíg állítani merték: a kandalló a hibás. Kihívtuk a gyár által megbízott szervízszolgálatot, akik már előre megmondták: biztos rosszul kötötték be. Aztán a helyszínen megállapították, a gyári előírás szerint megfelelő átmérőjű csöveket használtak, és megfelelő a magasság is a nyílt tágulási tartály számára. Vagy 4 órahosszáig kisérleteztek, aztán jegyzőkönyvileg elismerték: hibás a kandalló. Aztán jött a gyár megbízottja, előtte is ugynazt tudta mutatni a kandalló, aztán 2 hét gondolkodási idő után a gyár adott egy új kandallót. (Ha elszállítom, és a régit is saját költségemen visszaviszem) A baj, az, hogy az új sem engedi át a vizet. A gyár képviselője jelen volt, elismerte. Ezután egy hét múlva a gyár felajánlotta, hogy kifizeti a kandalló árát, vigyem vissza a kettő rosszat saját költségeen. Visszavittem, kifizették. Tovább nincs, legalábbis szerintük

Kérdés: ha ez a kettő ilyen vajon a többi nem ilyen?

T. Fórumozók! Ha valaki tud ilyen beépített kandallót, ellenőriztesse.

Ha jó, akkor megnyugszom, hogy csak nekem volt ilyen pechem, de ha a gyanúm beigazolódik (talán a gyár viselkedéséből is erre lehet következtetni) akkor családok vannak életveszélyben.