hirvike Creative Commons License 2007.11.17 0 0 259

Ugyan az eredeti topic megszűnt, gondoltam tájékoztatom a kolleg(in)ákat az aktuális fejleményekről Huggies pelus ügyben.

 

A legutóbbi telefonon történt 'gentle(wo)men's agreement' után azért csak elküldtem 1-1 mintát a kifogásolt pelusokból a csomagolás gyártási kódot tartalmazó részével együtt, és ismét leszögeztem, hogy én inkább kivárom, amíg újra elfogadható minőségű lesz a pelus. Illetve, mivel a törlőkendővel eddig nem volt bajom, megemlítettem, hogy ha az egyszerűbb, hajlandó vagyok a pelusok értékének megfelelő mennyiségű törlőkendővel is vigasztalódni. (A félreértések elkerülése végett: 82 db pelus a' 3800 Ft + 60 db pelus a' 2600 Ft és akkor még említem a vigaszként küldött 27 db pelust is, ami szintén használhatatlan volt.)

 

Elment a levél, semmi reakció, na mondom, várhatok a pelusra, csak addig nehogy szobatisztává érjen a lány... Erre jön a postás, hozza a levelet, amiben a Kimberly-Clark munkatársa kifejti, hogy azért azt mégsem várhatom el tőlük, hogy minden pelust leellenőrizzenek, hát igen, ez egy hibás széri volt, de hát ekkora volumenű gyártásnál becsúszik az ilyesmi. (Megjegyzem, én személy szerint több csomag, és összesen több száz selejt pelussal találkoztam...)

Azért persze remélik, hogy nem vesztettem el a bizalmamat, és vigasztalásul fogadjak el 3 (azaz három) csomag popsitörlőt - és ezzel részükről az ügy lezárva.

 

Most nem akarok mohónak tűnni, de szerintem a 3 csomag popsitörlő értéke még testvérek között sem éri el a 2000 Ft-ot, így valahogy nem érzem úgy, hogy kárpótolva lettem. Így aztán részeről is le van zárva az ügy: örökre elfelejtjük a Huggies pelusokat.