transcon Creative Commons License 2007.11.15 0 0 3524
"Az utánanézést meg előre is köszönöm!"

Miután a Santa Fe 1962-63-ban újabb Hi-Level kocsikat vásárolt, a San Francisco Chief is vegyes összeállítású lett, méghozzá egész évben.
1967 nyarán így indult Chicagóból:

– storage mail
– contanierized mail
– baggage-mail-express
– coach (normal)
– Hi-Level coach
– Hi-Level coach
– Hi-Level coach
– Hi-Level coach
– fulldome-bar-lounge
– diner
– sleeper-lounge
– sleeper
– sleeper
– sleeper
– sleeper (Tulsába).

Aztán a New-Mexico-i Clovisban a Hi-Level kocsik elé még hozzácsaptak 3 coach-ot (Dallas-Los Angeles) és egy SF-ba tartó lunch-counter-diner-t, a végére, a hálókocsik közé pedig két sleeper-t (Dallas-Los Angeles és Houston-San Francisco). Ezek a California Special-el kerültek ide.

A Super Chief/El Capitan 67 nyarán is két szerelvényként ment, a korábbi éveknek megfelelő összeállításban. Érdekes, hogy a Santa Fe egészen 1969 nyaráig fenn tudta tartani a két külön szerelvény közlekedtetését.

A Texas Chief 1968-tól szept. és május között vitt Hi-Level kocsikat, de nem találtam ennél többet erről. Az Amtrak idejében ez is vegyes volt, amint ez a kép is bizonyítja:

http://www.railpixs.com/amt2/LoneStar_OkCity_July78b.jpg

Előzmény: RhB (3520)