mzsperx
2007.11.15
|
|
0 0
6297
|
sziasztok, van valami, amit nem tudom, excel-ben meg lehet-e csinálni?
adott két táblázat. az egyikben gyűlnek a befizetendő számlák, a másikban a kiadott számlák, vagyis a bevételek. mindegyiknek van ugye egy fizetési határideje
szeretnék egy harmadik táblát, amelybe automatikusan átveszi az adatokat, a bejövőt és a kimenőt egyaránt, ami a csavar benne, hogy szeretném, ha a kettőt összefésülné, a fizetendőt negatív előjellel. és persze lenne egy plusz oszlop, ami az aktuális egyenleget számolja. meg lehet ezt csinálni? nekem az lenne a fontos, hogy ha akármelyik táblázatba új tételt viszek be, megjelenjen az összesítő táblában is automatikusan, ne kelljen átmásolgatni.
ha meg nem excel, akkor melyik program? :)
köszi a segtséget |
|