Rbatka Creative Commons License 2007.11.06 0 0 268
Ha teljes üzemidőben mértek volna, akkor nem zártak volna be olyan vasútvonalat, mint például a Fülöpszállás-Kecskemét vasútvonal.


A főbakter nevet mi adtuk neki, nem a szaktudása miatt, hanem mert épp az jutott eszünkbe.


Ez az adat nem feltétlenül szentírás. Tény, hogy az 5252-es mezőkódú autóbuszvonal 358-as járata többnyire jól kihasznált, de a vonaton is vannak bőven. Nem kellene ennyire vasútellenesen írogatni ebbe a topikba, mert szúrja a szememet. Meg elképzelhető, hogy a másokét is. Az egy dolog, hogy nem vagyok vasutas, se sofőr de nekem is van 1000+1 volános és vasutas ismerősöm is (rokonság meg ismerősök ha érdekel), akik szerintem jobban ismerik a környéken helyzetet.

Valamiért nekem is olyan érzésem van, hogy szándékos a vasút leépítése Magyarországon. Ha nem így lenne, akkor nem hozták volna az árakat egy szintre. Nem zárnák be folyamatosan a vasútvonalakat. Nem ölnék ki a teherforgalmat a mellékvonalakon. A RoLa vonatok nem félig megtelve járnának.

Hiszek abban, hogy egyszer még eljön egy jobb időszak a vasút számára, és a szocialista kormánypártot(bármennyire OFF is) elsöpörjük, a baloldalt csírájában eltapossuk. Nem tudom, hogyha annyira komoly gazdasági válság lenne Magyarországon, miért nem lennének valódi reformok, miért nem szüntetik meg azokat a buszjáratokat alacsony kihasználtságra hivatkozva, ahol van vasút.

Mondok konkrét adatot, hogy elhidd: Most a 15:20-as tiszakécskei buszra felszállt 25 ember. A 15:20-as nyárlőrincin ugyanennyi. A vonaton nagyjából 70 ember lehetett. Akkor mégis mit éri meg fenntartani, mit szeretnek jobban az utasok hmmmmm?
Előzmény: monor-21 (267)